• charlie06

Cambrigde Anhängare

Och Fru2006....

I samband med ren kur, ska man inte äta ngn frukt alls. Konsulenten sa att om man känner att man vill tugga på ngt så är det bättre att ta en liten bit skinka el kyckling, dvs protein, men ingen frukt.

Angående motionen så tror jag att att raska promenader räcker under den rena kuren.

• charlie06

Jag undrar också vart alla tagit vägen? Hade varit kul att höra om de har lyckats...

Under den rena kuren är det meningen att man ska klara sig på 3 påsar per dag och ingenting annat. Förutom vatten då... 3liter/dag... mkt spring på toa...:)

Ja än så länge har det gått bra...:) det har ju inte pågått så länge ännu...

Vad gäller motionen så brukar jag promenera varje dag och det tänker jag fortsätta med. När den rena kuren är över och jag får lite vanlig mat i magen igen så är tanken att jag ska aktivera mig lite mer...

• charlie06

hmmm...tredje gången jag är här idag...

gloriousgirl:

6 månader!! Hur klarade du det??? Hur mkt gick du ner? Hur mkt har du tänkt att gå ner nu?

Nu ska jag ut och promenera en sväng sen blir det jordgubbsshaken till kvällsmat. Åt förresten en soppa till middag, grönsakssmak, den var ok. (om det är ngn som undrar...:) )

• charlie06

Oj, så är det redan dag två! Igårkväll kom hungern krypande men som tur var hade jag ju ett mål kvar. Det fick bli en jordgubbsshake och den var också riktigt god! För er som inte gillar Nutrilett kan jag verkligen rekommendera att testa CK, sååå mkt godare!

Idag har det gott hur bra som helst! Trodde att jag skulle vakna döhungrig men det gjorde jag inte. Vattendrickandet har också gått bra.

Är det nån som testat en CK bar? Tänkte att det skulle vara smidigare att ta med sig en sån till jobbet än att behöva blanda pulvret. Men det lät på min konsulent som att jag helst skulle äta pulvret, trodde de var likvärdiga...?

• charlie06

Hej!

Har gått bra idag också, lite svårare att få i sig vattnet bara...

Kvällarna är de värsta har jag märkt. Igår kväll satt jag med min shake och pojkvännen med en pizza... men, men jag överlevde!

Nu har jag testat lite olika smaker och måste säga att favoriten är mintchoklad, sååå god! Så funderar ni på CK, testa den!

• charlie06

Tack, tack...:)

Här har det också gått bra! Fjärde dagen är snart avklarad! Men jag längtar efter lite mat... Kör ren kur denna veckan så får jag se sen. En dag i taget...

• charlie06

Hej Mizzizblond!

Jag är inne på femte dagen av CK och det har fungerat bra hittills. Jag tycker helt klart att kakao med mintsmak är godast, jordgubb är ok och kakao också. Men det är ju en smaksak så det kanske är bra om du testar lite olika smaker första veckan.

Jag måste säga att jag är hungrig ibland. Idag på morgonen vaknade jag och kände mig lite hungrig och går man upp vid 6.30 är det bra om man kan vänta lite innan man äter det första målet eftersom det blir så lång tid emellan innan man får äta det andra målet. Eller man får ju äta det när man vill, men jag känner att jag gärna vill ha en på em när jag kommer hem från jobbet och en på kvällen. Men jag är absolut inte hungrig jämt!

• charlie06

Precis, man kan blanda ihop hur man vill...

• charlie06

Tyvärr så kan man inte äta vanlig mat under helgen och sen köra igång igen på måndagen, utan det blir till att dricka sin shake istället....:)

• charlie06

precis.... har inte jättekoll, men tror det finns nån förklaring på deras hemsida.

• charlie06

annelation....

går du på ren kur? har för mig att man inte ska äta ngra bars då....inte 100 men du kanske ska kolla upp det...

För min del kan jag meddela att min kur är avbruten. Gick jättebra ända tills jag fick magsjukan i tisdags... Nu mår jag bra igen men tar det lugnt med CK. Det får bli nyttig mat istället...

• charlie06

Hallå....

Hur går det för er tjejer? Jag la ju som sagt av med CK i samband med en omgång magsjuka, men började istället äta nyttigt och motionera. (det var givetvis tanken att jag skulle göra efter CK men blev lite tidigare än tänkt) hursomhelst så har det gått riktigt bra! Jeansen har börjat hänga och det är en så härlig känsla!

Svar på tråden Cambrigde Anhängare