• Lily of Sthlm

Budgettips!

Hej!

Jag & min sambo har förlovat oss i sommar & vill gärna gifta oss inom 1 år. Men problemet är budgeten...
    Därför hade vi tänkt att vi skulle vänta 2 år men nu har vi ändrat oss igen och vill försöka att få ihop det på 1 år.

Finns det nån som har tips på hur man klarar av att ordna ett fint bröllop utan att bli ruinerad?

Vi har tänkt hyra kläderna och göra egna inbjudningskort, bukett etc. men den de största utgifterna är väl ändå mat och lokal? Vi kommer att ha ca 50 gäster...

Hoppas ni kan hjälpa mig!

Kram

• Svar på tråden Budgettips!
  • Mattas

Lucyinthesky:

Om du har tid och ork får du gärna skicka det omtalade mailet till mig med. Det låter alldeles för bra för att vara sant.
    Du kanske ska skriva en bok...?

zazza_cola@hotmail.com

• Lucyinthesky

Mattas

jag undrar om det e så bra...

hoppas du får nåt tips iaf!

• Mattas

Så otroligt fint ni hade det. Precis i vår smak. Enkelt och stilrent. Nu ska vi inte ha medeltidstema, men det kommer nog luta något åt ert håll, iaf med bordsdukningen.

Vad trevligt också med tips från Malmö. Stoff och Stil är verkligen en klippa.
    Tyckte att du hade väldigt många bra tips, många som jag inte läst någon annanstans.
    Toppen mail! Tack så mycket.

• Vårbrud -06

Snart bättre att du kopierar in ditt mail här. Du får ju inte göra annat än att skicka mail och det kommer nog fortsätta...

• Lucyinthesky

Vårbrud -06

jo jag vet. men vissa saker i mailet kanske uppfattas som reklam.

min mail funkar inte för tillfälligt, överbelastning kanske :) men ska skicka så fort fort jag kan!

Svar på tråden Budgettips!