• Tess00

Pilates

Jag ha videon hemma och tränar den 3 gånger i veckan den är KANON!! snacka om att man får magmuskler,blir vig och får längre muskler..jag kan verkligen rekomendera den här videon.Jag har inte köpt den utan har laddat ner den..Den är just great så köp den. Eftersom man ligger på golvet mer eller mindre hela tiden så är den nog bra att kombinera med typ 20 minuters promenad men tro mig när jag säger att det känns efter du gjort övningarna efter videon.Lätta och super bra övningar!Köp den

• Tess00

Ja man går absolut ner i vikt med videobandet så länge man äter rätt också så klart). Det finns tre olika nivåer på banet lätt pilates, medel och avancerat.Jag har kört lätt under 4 månader och tycker det är bra för mig då jag inte är så super vig och inte heller har världens muskler,men detta kan man ju välja själv..Jag kan säga så mycket som så att magen är den som kommer jobba allra mest, sen kommer det även jobbas en del på lår och höfter.Det jag saknar lite ifrån skulle isåfall vara armar och lite mer rumpa,men det kan man få om man går på medel och avancerat. Eftersom jag går en promenad 3-4 gånger i veckan så går det jämtupp med armar och rumpa. En nybörjare kan absolut använda sig av videobandet dock av den lätta videon som jag själv kör (lätt beryder dock inte att man inte får träna) När man tränat den här videon ett tag så kan man stega upp till medel sen avancerat osv. Jag tycker bandet är bra och rekomenderar det.Ha tålamod och ge inte upp för det här är en jätte bra träning.Min mage och mina höfter har absolut minskat en hel del tack vara pilates videon.Lycka till!!Ps: försök att bränna ner videon istället för att köpa den.ds

• Tess00

Smidigare blir man absolut, muskler som sysn får man med pilates + konditionsträning och rätt kost (dra ner lite kolhydrater)Insidan av låren är bäst att träna på gym eller med ben flyft på golvet med det undre benet lyft uppåt.Jag tycker man skall träna efter videon 3-4 gånger i veckan

Svar på tråden Pilates