Stenungsund 2006
Hur tyckte du att dom var på Ramonas? Personalen och bemötandet alltså? jag har hört så mycket negativt så jag drar mig för att ens åka dit
Hur tyckte du att dom var på Ramonas? Personalen och bemötandet alltså? jag har hört så mycket negativt så jag drar mig för att ens åka dit
Tyvärr så träffade vi inte Ciprian i måndags. Jag började kräkas så vi fick ringa återbud. Har nog fått magkatarr. :(
Klänningen på bilden är inte min drömklänning... det är en reserv som jag hoppas är mycket billigare. :)
Vi ska bo på Fars Hatt i Kungälv
Hej på er allihopa förresten! :)
Hoppas helgen varit bra! Skönt att du kan röra dig lite mer nu herman! Svärfar har varit här i helgen och hjälpt oss tapetsera. Blev kanonfint! :)
Jo tack jag mår mycket bättre! Försöker äta bättre och försöker undvika att stressa. Syns på städningen, men va f*n! ;)
Just nu ligger vår budget på ca 62000:- (utan resa). Men hoppas kunna hitta både billigare ring och klänning än vad vi budgeterat. För tillfället har vi ca 800:- i vår bröllopskassa så hur vi ska finansiera det hela återstår att se. :)
Vi valde en tja hur ska jag förklara.... en tapet med massa snirkligt mönster och lite struktur, den går i benvitt och beige/grått. Svårt att förklara! :) Den har vi iaf som fondvägg och resten av väggarna går i en beige/grå nyans.
Det finns ett jättebra "budget verktyg" här på BT. Men vissa av priserna stämmer inte alls, men det är iaf en bra hjälp.
Jag har ju kommit lite längre i planeringen än dom flesta av er andra, så fråga gärna om det är något! jag kanske vet. :)
Nu har vi nog klurat ut hur våra inbjudningskort ska se ut. :) Så imorgon ska jag försöka ta mig in till stan och köpa kort och papper så vi kan göra några prover. Spännande!
Hej allihopa!
Nu har jag kommit hem från en skön promenad i det fina vädret. :)
Innan det var vi och provade klänningar. Hittade några jag gillade. Ska ladda ner bilderna från kameran och se hur det blev. :)
Fick svar från en sömmerska idag oxå, hon skulle ha 6400:- för att sy upp "min" klänning.
sen har jag varit inne i stan och köpt lite kort, papper och kuvert för att göra några prov-inbjudningar. Kul kul! :)