• Billa

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Haloj!

junibrud2006, vad ska ni äta då?! Det är ju bara skönt att vara ute i god tid! Se bara på mig! Hehehe! Jag har två år och 8 dagar kvar! Hehehe! Fast jag har ju inte börjat planera heller.......!

• Billa

Vad är tournedos för något?!

Vi har väl tänkt oss att sätta oss ner någon gång snart å diskutera vilken typ av bröllop vi vill ha, om det är något udda så kan man ju behöva en del tid på sig!

• Billa

Oki! Man lär sig något nytt varje dag! :D

• Billa

*suck* nu blidde ja ju sisst igen!! Jag som va så glad när hallonpaj stog efter mig....trots att det va fel i ordningen! :D
    Ingen som ska byta datum?! Å ta...säg....dec 2007 ?! Hehehe!! :D

• Billa

Oooo! Va kul för dig!! Vilken vecka är du i nu då?!

• Billa

Men den ultimata placeringen är nog överst!! :) Hehehe!!!

Å så har jag juh ett bröllop att gå på i januari! Min kompis ska gifta sig! Komm otroligt oväntat, dom har varit tesammans i 2 månader, är nyförlovade! Hehehe! För en del går det snabbt!

Cissi_73, hehehe..du tror inte att det är tre då?! Då har du händerna fulla! :D

• Billa

Ja det är bra Cissi_73! Stå på dig! Hehehe!! Va spännande att vara gravid!
    Men hur är det för dig då....känns det lika speciellt som första gången du va gravid?! Du är ju erfaren! Hehehe!

• Billa

Jag kan inga tisdagar...annar ser det lugnt ut just nu...blir arbetslös om två veckor...så om jag inte hittat nåt jobb innan dess så kan jag!

• Billa

feb05, jag söker alla jobb! Hehehe! Men jag är utbildad bagare / konditor !! Ska sitta å ringa en massa imorrn! Om någon har ngt tips så hör av er!! Allt emottages tacksamt!

Oj så många vi ser ut att bli på träffen! Hehehe!! Kul!!!

Helle74 , välkommen!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!