• Billa

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Brud aug 2005, Idag hålls det tumme för dig!!

Är det någon som tränar hos Friskis & Svettis här?! Ska dit å träna första gången nu! Känner att jag behöver komma igång!

• Billa

Helle74 , ok! Ja det va himla kul idag! Men jag är heeeelt slut nu. Börjar fundera på om det va någon bra idé att träna idag.....ska gå högvakt uppe vid slottet imorrn å på söndag....å det blir inte så kul med träningsvärk! Hehehe! Men det är skönt att ha tränat! Hoppas bara jag har diciplin att fortsätta nu! :D

• Billa

Spelar i västmanlands hemvärnsmusikkår!Så vi går högvakt en helg per år. Alltid lika spännande, det är alltid någon ur orkestern som svimmar, spännande å se vem det blir i år! Hehehe!

• Billa

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fan va kul!!!!!!!!!

• Billa

junibrud2006 ; hade du kul i köpenhamn då?!

Jag tränar medelpassen!Träningsvärken sen i fredags har precis börjat släppa! Hehehe!

• Billa

Tivoli är skitkul i köpenhamn! Fast jag har bara varit där på vintern! Då hade dom massor med ljus å tomtar å sånt! Helt grymt va det!

• Billa

Jasså! Så det är stängt just nu. Jag va där i slutet av november förra året! Kan verkligen rekomenderas!

• Billa

Ush! Jag har dragit bort en visdomstand.hade ett litet hål i den, men dom sa att det va lika bra att dra ut den. Slapp operation, men den satt hårt så det va ingen trevlig upplevelse ändå! Hehehe! Hade så myck bedövning så jag kände inte att jag råkade bita mig i kinden ett antal ggr, kändes destomer när bedövningen släppt! Ajajaj!

• Billa

Oj va många vi blir! Så skoj!

• Billa

Varför måste du vänta så länge på nästa?! Är det för att det första ska läka innan lr?! Skönt att det gick bra iaf. !

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!