BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Själv hade jag problem att hitta vita strumpor (alltså tunna strumpor att ha till strumpeband) att ha...de fanns helt enkelt inte på vintern.
Själv hade jag problem att hitta vita strumpor (alltså tunna strumpor att ha till strumpeband) att ha...de fanns helt enkelt inte på vintern.
Jag ska också opereras...ska ta bort en visdomstand på käkkirurgen om 2 veckor. Gruvar mig en hel del då jag är väldigt rädd för sprutor och smärta...
Vad roligt med intervjuer! Lycka till Billa!
Jag söker själv jobb och hoppas få napp snart, men det är som sagt inte så lätt...
Brudaug2005: Det låter fint att vara hos dig Ska bli kul att se hur ni har det i ert hus. Det är ju snart ett år ni har bott där (precis som vi... )
Grattis till jobbet Billa! Hoppas att även jag kan hitta ett nytt jobb snart...Har i alla fall en del ansökningar ute nu.
Tänk att det äntligen är fredag! Tur att veckan går fort...
Du har väl min nya mail?
Bra...
Ska bli kul att få se lite bilder...vi är ju många gifta nu!
Vad trevligt att någon vill baka! Det tackar man ju inte nej till.
Är det den 13:e vi har bestämt nu då? Själv lär jag komma direkt från jobbet och tar då bussen. Får handla nåt ätbart på stan innan kan jag tro.
Ska förresten på bio ikväll med "gubben" .
Crash ska vi se...
Kul att det blir så många som kommer...det blir många nya ansikten i alla fall
Tack!
Det blir det nog...
Är det nån annan som har sett nån bra film på sistone?
Hej!
Filmen var bra - kan rekommenderas. Går dock lika bra att se på video...
Jag hade gärna sett Kalle och chokladfabriken på bio - men min man vill inte se den...
Håller tummarna Brudaug2005! Skulle också gärna ha RW:s senaste skiva