• feb05

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Kommer inåg att det gick nån serie på TV när man liten...är det den du tänker på Billa?

• feb05

Helle74: Vad kul att vi är fler som ha vuxit upp i närheten av Brudaug2005! Det har nämligen jag också...

Gabbies: Bor du i villa eller lägenhet?

• feb05

helle74: Jag är 29 år och du?
    Har du gått i skolan därute?
    Vad har du för mail?

• feb05

Aha Gabbies då vet jag vart du bor...har en syster som bodde där en gång i tiden

Hur gick det med tävlingen idag???

• feb05

Ska lyssna då...GRATTIS!!!
    Ha en trevlig kväll tjejer...

• feb05

Helle74: kr är första bokstäverna...

• feb05

Usch...den här veckan ska jag ta bort visdomstanden... Är det någon av er andra som har gjort detta genom en operation?

• feb05

Jag ska ta en lugnande tablett natten innan och sen får jag flytande lugnande medicin innan ingreppet (+ en massa lokalbedövning förstås)!

Ska ju bara ta bort en tand - men den har inte kommit upp helt... De har sagt att det tar ca 1 timme för själva ingreppet + en del tid runtikring...

• feb05

Hallonpaj: Vart står du i kö? Jag fick min remiss i juni och ringde själv i augusti eftersom jag hade så mycket besvär och då fick jag tid med en gång...

Kul att så många vill komma .

Helle74: Tack för mail!

• feb05

Västerås 2004: Kul att få träffa dig! Och grattis till tillökningen...

• feb05

Imorgon är det dags!!!

Då ska visdomstanden opereras ut...är redan jättenervös och rädd (lider av en hemsk tandläkarskräck)...

• feb05

Hallonpaj: Jag överlevde Men det var tufft. Ett tips kan vara att ringa dit och trycka på... Har haft så mycket besvär av min tand under hösten och då fick jag kanske förtur...

• feb05

Det har kört ihop sig på jobbet - så jag kan tyvärr inte komma Måste jobba över istället för att bli färdig med en sak...

Ha så kul ni andra!

• feb05

När vi skulle boka lokal varnade min pappa oss för att ta just Badelunda bygdegård eftersom den är dåligt ljudisolerad - vilket i sin tur leder till att det lätt blir högljutt och bullrigt...

• feb05

Andra tips att kolla upp är:

Irstagården
    Björksta Bygdegård

• feb05

Hej Västeråstjejer!

Vad lite aktivitet det har varit här den sista tiden - var är alla???

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!