BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
feb05: jag hade ett vikariat innan jag fick barn så nu måste jag ut och söka nytt jobb.
feb05: jag hade ett vikariat innan jag fick barn så nu måste jag ut och söka nytt jobb.
Kolla här
www.lapasta.nu
De har öppet till 22, man kan äta pizza, pasta och sallad. Det finns plats för barnvagn. Vet att det finns ett bra bord lite avskilt för 8-10 pers.
Ja, och vi skrev ju nästan samma sak i inlägget !
Har ni träffats förrut här i tråden ? Känner alla varandra ? Får man fråga vilken ålder ni är i ? Jag är 31 år.
Ja visst är det lite läskigt, ska bli kul att träffas !
junibrud2006: vad jobbar du med ?
agnelia: hur långt har du kommit med planeringen ? såg att du låg långt upp på listan, snart dax för er !
Jag är också västeråsare i botten. Kul att vi verkar vara i samma ålder de flesta av oss ! Inte för att det spelar någon roll men kul ändå.
Junibrud2006: jag bodde också iväg (Linköping) i 3 år och sa att jag aldrig skulle flytta hem igen men så blev det iallafall, vi verkar vara väldigt lika eller vad tror du ?!?!
Agnelia: Jag har också samma problem med skor, hittade ett par jättesköna Ecco skor för ett halvår sen så jag slog till direkt. De kostade 1000 kr, men det kan det vara värt. Jag är född med en klumpfot så jag har jättesvårt med skor, kan inte ha något med klack. Jättetrist !
Har precis bokat tid för en ögonoperation (jag är närsynt) i Stockholm om två veckor. Ska bli skönt att slippa linser och glasögon. Är det någon som har gjort en sådan operation ?