• Helle74

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

ja, det hoppas jag att jag kan. Det ska bara ta upp till en vecka innan man ser bra och inte har ont. jag kommer att göra ett öga i taget.

• Helle74

Billa: Jag har varit på undersökning på 2 olika ställen på den ena kostade det 30.000 kr för båda ögonen och på den som jag nu har valt kostar det 23.000 kr för båda ögonen. Jag var först inställd på att göra en LASIK operation (den som inte gör något ont) men flera har rekommenderat mig att göra en LASEK operation (den gör ont efterråt och man kan bara göra ett öga i taget) istället så jag har bestämt mig för den. Den operationen är det mindre risker med och mindre komplikationer efteråt. Kan vara värt att ha lite smärta känner jag. Det är också den senaste metoden på marknaden.

• Helle74

Den går lika snabbt som LASIK operationen. Skillnaden är att istället för att skära upp ett lock som man gör med LASIK så får man en alkohollösning i ögat så att man kan flytta översta delen av hornhinnan, sen skjuter man med laser och sedan läggs hornhinnan tillbaka. Har du hört talas om PRK (den operationen ska göra jätteont). Det här är ett mellanting mellan LASIK och PRK. Jag är också lite skraj men jag har flera kompisar som gjort operationen och ingen ångrar sig. Det är ju inte så stora risker heller med operationen, man kan inte bli blind eller något sådant.

• Helle74

Brud Aug 2005: Det låter jättebra med en träff hemma hos dig. Junibrud2006 har min mailadress så hon skickar vidare mailet till mig. Min mailadress är inte så diskret så jag vill inte lägga ut den på nätet.

Billa: Vår son är 13 månader, har precis skolat in honom på dagis.

• Helle74

Junibrud2006: du har mail

• Helle74

junibrud2006: vilket band har ni bokat. Jag håller på och kollar runt lite nu, är så svårt att välja vilket man ska ha.

• Helle74

Junibrud2006: när du mailade runt till olika band, föll du för något av de andra ?

• Helle74

junibrud2006: det låter ju jättebra, vad duktig du är !

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!