BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Tack !
Tack !
Junibrud2006: ha det så trevligt i köpenhamn !
Brud Aug 2005: Ska bli kul att träffas hemma hos dig 2 veckor ! Fick mail från junibrud2006 angående träffen. Verkligen fin hemsida du och din man har gjort, hittade den när jag surfade runt lite. Jag är uppvuxen i grannkvarteret där ni bor nu så jag vet vart jag ska när vi ska träffas.
om 2 veckor ska det stå
Brud aug 2005: du har mail !
feb05: vad kul, ska bli spännande att ses vem vet vi kanske känner igen varandra. Hur gammal är du ?
billa: tänkte precis fråga samma sak igår om någon tränar på friskis. Jag brukar gå på step up passen på torsdagar kl 17.15, jättekul pass !
feb05: jag är 31 år och har gått i skolan därute. Min mailadress vill jag helst inte lägga ut här för den är inte diskret. Kan du lägga ut din så kan jag skicka mail till dig ? Eller du kanske kan skriva vad den börjar med för bokstäver så kan jag säkert lista ut vilken det är från mailet gällande BT-träffen från brudaug2005.
Grattis Brudaug2005 !
feb05: du har mail, hoppas jag
Nu har jag opererat första ögat (för att så småningom slippa glasögon och linser), har legat i sängen i 2 dygn. Allt verkar ha gått bra men jag ser väldigt suddigt än så länge, kan ta upp till 10 dagar innan jag börjar se igen. Det var lite läskigt med laserbehandlingen men jag fick en lugnande tablett innan så då kändes det ganska bra. Jag hoppas att jag ser bättre nästa vecka så att jag kan ta mig till träffen. Trevligt helg på er alla, synd att man inte kan gå ut i det fina vädret (det gör extra ont i ögat när solen lyser). Vi ses nästa vecka