• Helle74

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Jag har varit och är fortfarande rejält svullen på ögat. Nästa öga ska opereras om 1,5 månad. Man blir inte sjukskriven för såna här ingrepp men jag är ju arbetslös så det passar ju bra att ta detta nu. Tack för att ni tänker på mig !

• Helle74

Billa: man brukar vänta 1 månad till man gör nästa öga. Min sambo har bokat en överraskningsresa 13-16 november för oss två så jag vill inte göra den andra operationen innan dess för då ser jag ingenting. Annars hade jag kunnat göra den tidigare. Ska bli jättemysigt att åka iväg bara vi två, vår son ska vara hos farmor och farfar.

• Helle74

jag kommer också på torsdag

• Helle74

Är det någon som ska åka bil till träffen imorgon och bor någonstans på öster ? Jag får inte köra bil efter min ögonoperation så jag tänkte om jag kanske kunde åka med, annars får min sambo skjutsa mig.

• Helle74

junibrud2006: du har mail

• Helle74

Tack för en trevlig kväll ! Oj, blev det så sent igår.

Junibrud2006: låter som en bra idé. Jag är allergisk mot katter men det brukar gå bra om man inte klappar dem.

• Helle74

Låter trevligt med en till träff ! Jag kommer.

Måndag 5 december Junibrud2006, Helle74
    Tisdag 6 december Junibrud2006, Helle74
    Torsdag 8 december Junibrud2006, Helle74

• Helle74

Junibrud2006: hur gick det med dina föräldrar ? kom ni fram till vilka som får komma på bröllopet ?

• Helle74

Imorgon ska jag operera mitt andra öga, är lite nervös. Ska bli skönt att få det avklarat !

• Helle74

Tack för att ni tänker på mig ! Allt har gått bra, har sovit ett dygn nu. Idag är jag jättesvullen på ögat, får knappt upp det. Det blir nog bättre imorgon. Nu är det äntligen över ! Ska bli trevligt med en till träff, ser fram emot det.

• Helle74

Nu är vi hemma igen efter 4 underbara dagar i Barcelona. När vi åkte i söndags morse hade jag inte en aning om var vi skulle, sambon skulle överraska mig. Det enda jag visste var att det kunde bli mellan 10-25 grader dit vi skulle, inte så himla lätt att packa !!! Vi åkte från Skavsta med Ryanair, allt gick jättebra. Vi bodde på ett litet hotell i centrala Barcelona. 2 dagar åkte vi runt med turistbussar och tittade på olika sevärdheter. På kvällarna var vi ut och åt jättegod mat och drack vin, inte helt fel. Vår son bodde hemma hos farmor och farfar och det hade gått hur bra som helst. Skönt ! Det har varit en kanonbra resa, i måndags gick sambon ner på knä och friade (jag vet vi har gjort det i lite konstig ordning först bokat kyrka och sen frieri men han ville göra det på det rätta sättet och det var jättemysigt) och i tisdags ringde från ett företag där jag sökt jobb och ville att jag skulle komma på intervju. Det kan inte bli bättre

• Helle74

Junibrud2006: tack !

Billa: Jag ska på intervju idag kl 14.30, är lite nervös.

• Helle74

Nu har jag varit på intervju, det kändes bra. Får besked nästa fredag och om det blir aktuellt börjar jag 1 dec. Snabba puckar

• Helle74

Jag fick jobbet börjar jobba på torsdag, snabba ryck !

• Helle74

junibrud2006: jag har inte fått något mejl

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!