Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

jaha tjejer...Då är det måndag igen då :(

Nu är det bara weddingphotos mail som jag behöver...Sen kan jag skicka ut mail med adress...

Om feb.brud bestämmer sig för att komma så behöver jag hennes mail också :)

• Brud aug 2005

Delphia,
    välkommen! :)

• Brud aug 2005

junibrud2005,
    baka på du :)Lite fikabröd säger jag inte nej till!!! Jag har kaffe och te om ni vill ha det till.... I dricka väg har jag det som går att göra i Soda streamern...

Vi brukar göra så att alla tar med sig det de vill ha... Eftersom vi träffas runt 17.00 så kan det ju finnas vissa som är hungriga... Jag har ugn, spis och mikro om någon behöver!!!

• Brud aug 2005

Det blir bra det där... Jag finns hemma från 16.20 om det är någon som behöver komma tidigare (pga jobb eller så)

• Brud aug 2005

Godmorgon :)

Ni har fått mail tjejer!

• Brud aug 2005

Ja, jag skickade faktiskt inget till dig :) Tänkte att du borde hitta ändå...

• Brud aug 2005

Nu har du fått ett mail Agnelia :)

• Brud aug 2005

Stråla kommer ockå

• Brud aug 2005

Iiiiihhhhh, jag var nyss på radion!!! Ringde in till mixmegapol på mixdubbeln...Jag vann Robbie Williams skiva...och har chansen i finalen att vinna en resa för två till Köpenhamn, bo på hotell och se Robbie Williams live :)
    Jag är så glad!!!!

• Brud aug 2005

Finalen är på fredag...Jag kan tyvärr inte göra något för att vinna...De drar ett namn och den vinner... SÅ det enda jag kan göra är att be alla hålla tummarna!!!!

Ja, han är så j-a bra!!! Jag var på hans konsert sist han var i Sverige... Men det vore ju cool att få åka till Köpenhamn och se honom!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!