Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

junibrud2006, kan du rekommendera något i Köpenhamn...Jag har ju aldrig varit där!!!

• Brud aug 2005

Mycket bra... Jag lite restauranger är väldigt bra att få tips på :) Vill höra allt den 13:e

• Brud aug 2005

Då blir det inget Tivoli... Jag tror man ska åka dit när det är julmarknad typ... Men det får bli ett annat år :)

• Brud aug 2005

Jag uppdaterar då åtminstone 2 saknades:
    Torsdag 13/10 klockan 17.00 hemma hos Brud aug 2005. Det kommer att finnas fika för de som vill ha.
    Agnelia
    Billa
    Junibrud2006
    Brud aug 2005
    Weddingphoto
    Feb05
    Stråla
    Elfva
    Emrika
    Gabbies
    Helle74
    Västerås 2004
    Snöret
    Hallonpaj

• Brud aug 2005

Vart ska ni på resa då?

• Brud aug 2005

Det låter väldigt mysigt..Massa god mat och rödvin också :)

• Brud aug 2005

Det såg jätte mysigt ut...det är säkert väldigt romantiskt ;)
    Ska ni åka direkt efter bröllopet?

• Brud aug 2005

Vad skönt att det känns bra Helle, för det lär ju ha varit en rejäl pärs för ögat...När är nästa operation då? Är du sjukskriven nu då?

• Brud aug 2005

Jaha, tjejer.... Nu är det bara dryga 2 dagar kvar till ni kommer hem till mig..Ska bli intressant att få träffa er alla???

Kommer alla???

• Brud aug 2005

Mycket bra...
    Jag har även haft kontakt med Stråla och Snöret och de kommer också... Stråla vid 17 och snöret efter 18 (då hon jobbar sent)

• Brud aug 2005

Vad kul med teater :) Vad ska ni se?

Kram

• Brud aug 2005

Kramen slant med av bara farten :) Gör alldeles för många saker samtidigt... men det gör kanske inget??? En tisdagskram skadar väl aldrig ? :D

• Brud aug 2005

hallonpaj, coop forum brukar ha en del...Annars rekommenderar jag Pressbyrån...De har de mesta tidningarna!

Kul att så många kommer...

• Brud aug 2005

Ok, du får väl ha det så trevligt som möjligt på jobbet då!!!

• Brud aug 2005

Jag får också tacka för en trevlig kväll... det var lite jobbigt att ta sig upp imorse strax innan 05.30 då jag vinkade av de sista gästerna runt 23.00 :)
    Men vi hade väldigt trevligt....

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!