Nu är vi Man och Fru!! :-)
Fniss fniss....alltså inte bilder ifrån hotellrummet och....., utan naturligtvis ifrån själva bröllopet!
Fniss fniss....alltså inte bilder ifrån hotellrummet och....., utan naturligtvis ifrån själva bröllopet!
Här kommer bilderna www.segerlinds.webalbum.se
Tack för era komplimanger alla !
Jeppson
Barfota på stranden "såklart"! På festen efteråt hade jag skor, men inte på vigseln.
Både vi, barnen, tärnorna, bestman och många av gästerna var barfota.
Tack igen, verkligen kul att höra era kommentarer !
akbrollop
Visst hade vi vigselprogram, fast som med allt annat så gjorde vi på vårt eget sätt . Utsidan stog våra namn, plats och datum. Insidan enbart texterna till de två psalmerna vi hade. Och baksidan namnen på solist och "keybordist" (hmm..heter det så?) och prällens namn. Tyckte att allt annat märker de väl efterhand, har aldrig förstått vitsen med att skriva vigselordning m.m. (?)
akbrollop
Kan lägga in bilder på inbjudan senare under dagen.
StinaGerman
Håller fullkomligt med dig, bra smak du har !
Sandra_A
Det är en Remboklänning, de finns i Stockholm och i t.ex Köpenhamn. Jag köppte min i Köpenhamn (eller rättare sagt i Tåstrup). Efter att ha letat klänning i åtskilliga städer under många månaders tid, så beslöt jag mig för att åka och prova min drömklänning som jag bara hade sett på bild innan. Varenda Remboklänning jag provade var helt underbart vacker och ljuvlig! Ville ha allihop !
Nu finns det lite fler bilder ifrån vårt bröllop och även bilder från min möhippa och min mans svensexa om ni vill kika. www.segerlind.se
Tack !!
mariai
Det är en Remboklänning.
Tack än en gång ! Man blir så glad av alla komplimanger!!
Ja han älskar mig verkligen....och jag honom!!