Vad kostar era vigselringar?
Tycker denna tråden är jätte kul! Oavsett vilken budget man har så verkar alla sina sina drömringar Om den så går på 400-till 90 000:-
Helt klart en av mina favorittrådar.
Elenora: Gud så fin din ring är!!!!
Vi ska nog köpa en ring enbart till mej, det är samma ring som smycka säljer (den heter Marlene där). Vi ska dock beställa den av en lokal guldsmed och då blir det billigare. Ringen kostar på smycka 6000 men vi får ner priset till 4900. Har provat flera olika ringar och det är bara denna som jag känner funkar bra och passar mej. Det var liksom jag när jag fick den på fingret....tror det är en fördel om man känner så oavsett pris på ringen
Moloko
Det är verkligen så, alla ÄLSKAR sin/sina ringar oavsett pris och det är otroligt kul!
När det är så, så vet man också att man har hittat rätt, precis som med sin blivande. Alla andra fina ringar/killar/klänningar etc kan aldrig jämföra sig. Allt känns rätt helt enkelt!!
Beachy:
Hur många carat är dina diamanter på hjärtringen??
Missy Pink
Den hjärtformade diamanten är 0,70, Baguetternas (de sitter på varsin sida om den hjärtformade stenen) ct har jag inte i huvudet.
Barceloneta
Har du ingen bild?
Oki, Tack!!
Min kostar 10500 kronor. Förmodligen ska inte min sambo ha en till.
Haha jag fick just reda på att jag hade små diamanter i min stålring och även om caraten är minimal så räknas det iaf som diamant *s*
Och jag håller med Beachy och Moloko: alla får ju sin favoritring oavsett pris ;)
Min förlovningsring är värderad till 120,000 och min vigselring vet jag inte vad den kostade. Bilder finns på denna hemsida. Länk till fotografier. Foton på mina ringar finns på 'Gallery Page' nummer 10.
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1310706.html
Min vigselring kommer från Hallbergs guld och är i vanligt guld, rött kallas det väl. Har 10 diamanter på 0,35 carat. Princesslipade. Kostar 5995:-. Jag tycker såå mycket om den!!!