• NokGroda

Är det ett problem...

det är absolut rätt av dig att bli upprörd, pio! vem tror han att han är egentligen?

jag minns ett otroligt ögonblick när jag pratade med en tjejkompis som sade: "Om han inte vill tillfredsställa mig, precis som jag gör för honom, så åker han ut helt enkelt. Jag skäller ut honom!"

Ungefär så sade hon och jag blev så himla imponerad. Men det är ju sant! Man MÅSTE ställa krav. Sex är till för BÅDA. Han kan absolut inte få tro att det räcker att han har det skönt. Han ska jobba och göra det skönt för dig också. Smeka, kyssa, vad du nu gillar..

Och inte bara uppmärksamhet, utan även org@sm. Det är en rättighet, tamejfan.

• NokGroda

hrrmm.. sexuell rättighet då. vid sex har man rätt till orgasm. går det inte så får man jobba på det.

det gamla tjatet att "jag gör det i alla fall skönt för honom" måste bort. och samma sak med killar som inte vill bemöda sig om man inte kommer under samlaget. nej, då rullar de hellre runt och somnar. det är DET jag är mest upprörd över. det är där "rättigheten" kommer in.

jämlikhet i sängen helt enkelt. =D

Svar på tråden Är det ett problem...