Inlägg från: oslo brud 6/5/6 |Visa alla inlägg
  • oslo brud 6/5/6

Hur mycket kostar ert bröllop?

våran budget e på 45.000kr (norska)
    på 55 gäster. då inkluderar det allt utom klänning, skor och ring...det e inköpt redan. Vi ska handla en del i sverige och försöka sprida ut kostnaderna så gott det går.

• oslo brud 6/5/6

sverres...
    hej, ja jag e svensk. bor i oslo.
    Kul att det e fler som mig här..hihi

vart bor du då? och vart i norge bor ni?

Maria

• oslo brud 6/5/6

det skulle vara vart i norge bor ni och vart i sve kommer du ifrån...haha

• oslo brud 6/5/6

jag ska gifta mig 6 maj i grorud kirke. har precis köpt lägenhet på kalbakken...
    vi har kommit en bit. bokat lokal, kyrka, köpt klänning, skor och ring. Valgt meny. men jag vill gärna jämnföra ideer med nån annan i närheten. mina närmsta bor ju i gbg...

vart bor ni? Ålder?
    Kram maria..4år i oslo

• oslo brud 6/5/6

gerda...
    varför ska du flytta till oslo? jobb?

maria

• oslo brud 6/5/6

så kul. bor han inne i oslo. vi har åxå en lite (enorm) kisse...

hoppas du kommer trivas. det gör jag, men lägtar hem hela tiden!

maria

• oslo brud 6/5/6

gerda...

inte tänk på tavningen hihi. han bor sentralt ialla fall. förstår att du saknar honom. jag skulle bara blitt i oslo 1år...men så träffade jag min m2b, och han kunde inte flytta pga sitt jobb...och jag kunde INTE tänka mig att flytta utan honom.

går utifrån att du e här titt som tett. vad gör ni då, går ut?

maria

• oslo brud 6/5/6

Sverre...

jag jobbar på kremmerhuset på stovner senter. Min bästa vän flyttade till oslo efter mig, men nu bor hon utanför. Annars så har jag oxå norska väninnor (genom jobbet). jag e 25, han e 27.
    Träffades ni i oslo? hur länge har du vart här? jobbar du?
    Ni får ha lycka till i skåne,men planeringen. Det e SÅ spännande. vet du vad för färger och så. vilket dato var det?

gerda...
    ni får ha en toppen helg. Leka turister gör vi in imellan. men nu för tiden blir det mer utanför oslo.

Maria

• oslo brud 6/5/6

bizzy

vad för mat serverade ni? ska laga förrätten och desserten själv.

maria

• oslo brud 6/5/6

sverre..

passar på att fråga. Jag har prob med att finna en solist till kyrkan. du känner möjligen inte nån här i oslo som kan sjunga. Vill oxå ha tag i nån som e bra på hår...försöker hålla kostnaderna nere.

maria

• oslo brud 6/5/6

det ska jag göra...ska bara hänga undan tvätten först. hihi...leker hemmafru in imellan...

kram så länge

• oslo brud 6/5/6

ok..ha en fin dag.

junibrud....tack tack.
    hercules måste få vara med...han e ju bebisen vår.

Svar på tråden Hur mycket kostar ert bröllop?