• Gerda

Hur mycket kostar ert bröllop?

Vad roligt med svensk-norskar!

Jag kommer att flytta fr örebro till oslo i början på nästa år :) men vi kommer nog ha bröllop 2007 i örebro eftersom vi kommer härifrån... men man vet ju aldrig... det är ju vackert i oslo :)

• Gerda

Maria

Min pojkvän har fått jobb där och flyttade i augusti. Vi letar just nu större lägenhet så att jag o kissarna får plats :)

Så jag måste snart börja leta jobb!

• Gerda

Just nu längtar jag så mkt till honom så jag ser framemot att flytta :) blir väl tvärtom när jag väl kommer dit, då kommer jag sakna alla här hemma :)

Just nu hyr han ett rum i studentkorridor centralt nära Akker brygga o arbetar i Lyssakker (ursäkta mina stavningar).

• Gerda

Har faktiskt inte varit i Oslo de senaste åren ;) På tosdag åker jag dit för 1:a ggn på flera år, annars har han hittills velat komma hem till oss då han även saknar katterna :)

Så det ska bli kul, på fredag ska jag väl roa mig själv, se om jag hittar arbetsförmedlingen o bara kolla runt. Lördag o söndag planerar vi att leka turister.

• Gerda

Tack Isabella! Lycka till i skåne, hoppas ni får mkt gjort - det är ju en bra bit att åka.

• Gerda

Tog mig friheten att läsa också Maria :) vilken fin sida - jätte roligt att få läsa om er, och oj... vilken förlovningshistoria! Men då kanske ni har avklarat alla olyckor?!

Svar på tråden Hur mycket kostar ert bröllop?