• aa_s_a

Hur lång tid???

Hur lång tid tog det för er innan ni blev tillsammans med era respektive?

Jag dejtar en kille sen några månader tillbaka, då såg det ut som om vi skulle bli tillsammans, men sen satte jag lite press på honom, kände att vår situation blev ohållbar.. Då tog han ett steg tillbaka och menade att vi "bara" ska vara vänner..

Nu när vi snackat om det här så har han sagt att han inte är 110% säker på åt vilket håll det är på väg och på vad han känner. Det känns lite jobbigt, hade nästan varit lättare om han sagt att "jag är säker till 110% - det kommer aldrig bli vi".

Därför undrar jag som sagt att om han kanske är osäker nu, kan det då ändå bli något om jag bara har is i magen, men samtidigt ska man kanske inte stänga några dörrar, är det meningen att det ska bli vi så blir det det väl ändå??

Shit, jag tror verkligen jag är jättekär...

• Svar på tråden Hur lång tid???
  • aa_s_a

nokgroda: Varför skulle han inte tveka om han var "pojkvänsmaterial"?? Vi lämnade långa förhållanden i våras, när vi träffades var vi nervvrak...

• aa_s_a

nyfiken gul, nu fru: oj, vad snabbt, men hur kunde ni känna att allt kändes så rätt? Det finns ju alltid sidor av den andra personen som tar lite tid att lära känna...

• aa_s_a

vintertid: Jag kommer nu skriva ett långt mail till den här killen och förklara hur jag mår och känner inför allt och så måste vi bryta kontakten ett tag för att sen ev ta upp den igen och då ser vi kanske saker och ting på ett lite annorlunda sätt..

• aa_s_a

jag skickade mail till honom... Förklarade precis.. Fick svar och han skrev att han förstår mig och att det är skönt att jag äntligen är helt ärlig emd mina känslor (jag har inte bara undanhållit för honom utan förnekat för mig själv också)..

Han skrev att han inte känner likadant och att jag får ta upp kontakten när jag orkar igen.. Frågan är om jag någonsin kommer orka.. Är så ledsen nu.... Usch...

Svar på tråden Hur lång tid???