Hur ga ner 5 kg???
Jag har gått ner 6 kilo på två veckor genom att äta endast två "Gott Gräddat"-mackor med smör om dagen, plus några skivor ost vid sidan om samt cirka tre glas mellanmjölk om dagen. Tar även en vitamintablett och dricker mycket mineralvatten. Jag vägde dock 85 kg från början (och är 164 cm lång). De två mackorna åt jag med cirka 6 timmars mellanrum (en macka per gång, så två om dagen sammanlagt). Detta är min bantningmetod jag använder när jag vill gå ner några kilon fort, om jag ska iväg nånstans eller så. Det krävs dock att man är hemma om dagarna, kanske går ut och går en sväng som max. Jag mår jättebra av den dieten, och hungern försvinner efter ett tag. Det dumma är att man hamnar på en platå sen, efter typ två veckor. Jag gick inte ner alls denna veckan, men såg att jag lyckats bli av med ytterligare ett kilo idag, så har alltså minskat 7 kilo sammanlagt. Jag bröt platån genom att äta lite mer, åt en stekt kycklingfilé (utan tillbehör) och andra dagen en omelett (utan tillbehör), plus en extra macka om dagen och lite mer mjölk. Funkar bra!