Hur ga ner 5 kg???
Hejhej jag hoppar in i den här tråden, vill gå ner 5 kg...
Hejhej jag hoppar in i den här tråden, vill gå ner 5 kg...
Ska försöka byta ut en del pasta och ris mot grönsaker och frukt. Jag äter hyfsat nyttigt men bättre ska det bli. Vill gå ner lite innan jul för jag kommer antagligen gå upp lite under jul men om jag har gått ner lite innan så tror jag att det blir lättare att ta tag i det direkt efter jul sen. Hoppas iaf det. Som sagt jag vill gå ner 5 kg och sen stå still där. Har gått upp de här 5 kilona på ca 2 år nu då jag har haft otroligt mkt att göra, men nu ska jag sätta stop!!!!
Hahaha jag försöker låta väldigt motiverad och bestämd, motiverad är jag men dock så slinker det ner en och annan delicatoboll ibland...
Nu har jag riktigt bestämt mig, har inte ätit nån delicatoboll varken igår eller idag...är glad för alla dagar jag klarar mig utan. Kanske blir att jag betämmer speciella dagar senare men nu ska jag bara försöka hålla mig så länge som möjligt. För förut när jag betämmt nån dag som jag får äta så brukade jag ändå köpa nån dag innan + den speciella dagen.
Nej jag kämpar på....jättebra att man kan skriva här, då känner jag mer press på mig. Inte så roligt att skriva att man föll för frestelsen efter 3 dagar inte!!!
men hon skriver ju att det fungerar, att hon gör så när hon vill gå ner snabbt. Så även om hon går upp sen igen så går hon ju ner snabbt
Hur går det för alla???
För mig går det hyfsat (inga delicatobollar :).)
Måste erkänna att jag åt godis igår, jah ångrar mig faktiskt...men ändå det är ju bättre än att jag blir helt fast i delicatobollar.