Göteborg (med omnejd) 2006 #2
låter gott princess! du får gärna komma hit och laga lite smaskig mat om du känner för det ;)
låter gott princess! du får gärna komma hit och laga lite smaskig mat om du känner för det ;)
jisses va det va mkt att läsa igenom
har en liten paus över nu.. har jobbat sen i fredags och ska jobba inatt oxå :) pengar till mig!! eller rättare sagt: till bröllopet.. som det ser ut nu så kommer vi hinna få ihop alla pengar! jipiiiiiiiee!
stb:
bara lugn!! alla har vi känt som du gör nu.. men det blir bättre jag lovar :) ta med dig en kompis eller din m2b och ge dig ut på stan och kolla klänningar.. då känns det genast mkt bättre! men jag kan hålla med dig om att mörkret är himlans jobbit! hatar verkligen hösten :( men på den positiva sidan finns ju att nu får man tända en massa levande ljus och bara mysa.
lindha:
GRATTIS!!!!!!!!!! *stolt över dig*
majbruttan:
vad är det för lokal ni bestämt er för? *nyfiken*
trollvinter:
bilder vill vi ju se :) :) :)
hur har det gått med pannsmycket???
princess:
tänkte kasta mig ner till stan och sola innan jobbet.. det är nu bestämt att jag ska ta bilder i underkläder på tisdag till butiken så jag insåg att jag måste sola lite innan... är lite lagom blek just nu ;) tänkte även hinna med en snabbis till ett par bokhandlar för att kolla lite priser på kuvert till save the date korten vi ska skicka i januari.. dom vi inte börjat med än... hmm kanske dags att sätta fart med dom ;)
åhhh va kul att åka till ullared :)
jag och min "tärna" åker ner i vår för att köpa grejer till festen.. tror nog vi kan få ner priserna rejält genom att köpa mkt där.. hoppas iaf :)
annars går det ganska så trögt här :( vi ska ta och sätta oss i helgen med gästlistan och börja göra save-the date korten.. och börja fila på vad det ska stå i inbjudan som ska skickas senare i vår....... och så är det visst fars dag på söndag!! inte glömma det tjejer :)
nu ska jag ta och springa ner till vår lilla närbutik och köpa nybakat bröd till frukost :)
nää det är en slags inbjudan vi kommer skicka ut i januari och berätta att ngt skojsigt kommer att hända på midsommarafton och att dom måste se till att ha det datumet ledigt för det som kommer hända då :)
hejhej :)
precis kommit hem från jobbet... liite trött.. men va ju tvungen att gå in här ochkolla vad ni skrivit.. snacka om beroende ;)
jag har gjort en sån där kurs på make up store.. blev jätte nöjd med resultatet och har numera en massa produkter i skåpet i badrummet ;) kan ju säga att jag gillar deras hudvårdsprodukter skarpt så när ni är där så fråga om dom oxå för dom är kanon! trevlig och kunnig personal oxå :)
nu ska jag nanna.... jobbar nog ett par timmar imorgon oxå.. dom ringer kl 7 imorgon bitti så det är väl bra omjag sover ett par timmar iaf ;)
kram
gillar oxå iden om grekiskt eller la sombrita :)
INTE fisk är ni snälla..... o inte julbord heller... mmm jag är petig med mat jag vet ;)
här hemma är det ensamt igen.. m2b har åkt iväg till paris för ännu en konferans, men det positiva är ju att paris har en massa roliga affärer jag vet att han kommer ha tid att gå in i ;)
va hemma hos svärföräldrarna igår för att fira fars dag och där fick vi ett par fina små gömda pikar angående vårt val av bröllop IGEN!!! jag blir så trött... inget direkt så ngn annan fattade men vi tog ganska så hårt åt oss :( kan dom inte bara vara glada över att vi gifter oss och att vi väljer att ha en stor fest så alla får fira oss ändå sen?????????
en kompis har börjat designa en ring till mig :) får väl se om vi kan göra som han gör den.. plus att han håller på att rita en tatuering till mig som har med mig och m2b att göra :)
imorgon blir det fotografering... ahhhhh... jaja, det blir nog bra.. är ju bara lokaltidnigen som ska ha annonsen ;)
gomorron :)
mmmmm det är så trist med svärmor :( hade hoppats att det skulle ha lugnat ner sig nu men inte då... jaja, får väl va glad över att min familj har förståelse iaf.
majbruttan:
håller alla tummar jag har att kuvertpriset inte ska va för dyrt!! får ni ta med egen alkohol eller måste ni ta från stället?? Har du skickat iväg beställningen på klänningen än?
princess:
va kul att mascaran va bra :) alltid trevligt när man inser att man kan spara pengar på ngt ;)
nu far jag iväg hemåt ene snabbis idag men jag kommer tillbax ikväll.. hör av mig då får att skvallra om hur fotograferingen gick... nervös!!
tittar bara in som snabbast för att säga välkommen till Kärleksbrud
fotograferingen gick bra tror jag... fick inte se bilderna men syrran ska välja imorgon så det är väl bara att hålla tummarna att ngt blev bra ;)
klart att både kärleskbrud och MiNik ska hänga med den 29:e!!
vårbrud-10/6 Starrkärrs kyrka
MiNik 19/8 Marstran
Majbruttan 6/5 Åmål
princess 22/4
kärleksbrud 10/6 St Bigittas (majorna)
ninni7805 22/4 gbg och 28/4 utomlands :)
för att svara lite på frågorna angående min fotografering så kanjag ju säga tt jag tog kort hemma i Åmål för en underklädes annons.. japps majbruttan det va Tony som tog bilderna, det gick helt ok, bara att koppla bort känslorna helt o hållet och göra jobbet ;) han tar ju iaf bra bilder ;) men visst är det svårt ibland.......... tror annonsen kommer nästa vecka men är inte säker.. lite nervös eftersom jag själv inte godkänner bilden som ska användas men det blir säkert bra. inte hela världen om det inte blir det heller ;)
välkommen till vår lilla skara Pio :) :) hoppas du oxå kan hänga med på "hippan" den 29:e!!