• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

majbruttan:
    håller tummarna att Rune vill ställa upp! han är bra tycker jag :)
    gillade tårtan!!! ska spara bilden och visa m2b när han kommer hem igen... försökte prata med svärmor igår... vi mailade lite och då påpekade jag vissa saker i vår bröllopsplanering och hon svarade på allt annat som stog i mailet men inte ett ORD om bröllopet.......... känner mig så j-la besviken just nu............. från att va jätte intreserad och inne i bröllopet till att hon är sån här :( usch... har lust att bara skita i allt just nu :( :( så får hon som hon vill till slut.... nää jag vet att jag inte borde bry mig, men det gör jag!

Coco:
    jättefin klänning!!!!! håller med princess att det är sällan man ser en klassisk klänning som är så där lagom.. tror det kommer bli supersnyggt!
    jag har tyvärr inte ngn bild på min klänning.. den hänger inte här i gbg utan hos min syster i Åmål..

princess:
    vad är det du jobbar med egentligen? lite nyfiken eftersom jag nog måste leta efter ett jobb till och jag har för mig att du bara jobbar halvtid eller så? kanske ni behöver en människa till på jobbet?

snälla muntra upp mig lite idag.. är på hemskehumör och känner mig totalt värdelös både som blivande svärdotter och som människa i allmänhet.... usch usch usch och blä :(

• ninni7805

princess:
    känner mig bara så där värdelös man kan göra ibland :(
    inte ngn direkt anledning egentligen, men men det går väl över..... känns bara som om.. ja usch.. kan inte ens sätta ord på det.. men som sagt, hoppas det går över snart!

• ninni7805

Gulle er tjejer :) tack snälla för era kramar och uppmuntrande ord..
    jag vet att allt löser sig till slut, men just nu känns det lite pest.........

majbruttan:
    duktig du är som går och tränar själv!! stolt över dig me ;) jag tänkte gå ut en långpromenad nu för att få lite träning jag me...

• ninni7805

mugglesfan:
    välkommen
    jag konfirmerades i Råda kyrka och gillar den så mkt! helmysig kyrka :) vart ska ni ha festen?

majbruttan:
    hur gick träningne igår? här blev det inte ngn promenad :( det började ju ösregna! sen läste jag lite senare att en kvinna blivit överfallen här i Kallebäck igårkväll.... bläbläblä.. trodde det här va ett lugnt område!! va en kvinna i min ålder och det va precis utanför huset här... usch! men dom fick tag på killen som gjort det iaf..

idag blir det fest på m2b:s jobb :) ska dit ikväll och äta italiens buffe och dricka vin! mkt smaskit och kul ska det bli!

• ninni7805

majbruttan:
    hahaha ja sätt fart med inbjudningarna med en gång!!! lika bra att smida medans järnet är varmt eller hur är det man säger? ;)
    jag och rollof åkte ju till england på konfirmationsresa och sen konfirmerades vi här i Råda kyrka med dom andra som va med på resan... därför blidde det inte hemma..
    mmm ska passa mig nu lite mer när man går ute, både på dagen och kvällen verkar det som :(

mugglesfan:
    så enormt snällt att bjuda på lunch!!! det är nog inte så vanligt att sånt händer!

• ninni7805

majbruttan:
    will do :)
    du har mail tebax ;)

• ninni7805

Millo:
    vi tänkte först ha ett liveband som spelade till dansen, men sen drogs budgeten hårdare så vi har inte råd med det längre tyvärr :( så det får bli den trevliga cdspelaren (eller datorn....) som får fixa musiken istället :)

Lindha:
    du är inte ensam om att ha lite panik inför allt!!!! jag känner oxå att det börjar bli tajt om tid till själva vigseln och allt som ska fixas tills dess.. vi kanske skulle ta en ringtur i staden ngn dag???? kanske ta en tur till lite guldsmeder? vad sägs om det?
    ja just det ja: har du fått pris från mias catering?? vet att det va länge sen du pratade med henne om det men jag har glömt fråga dig om det... vet du om hon hyr ut serveringspersonla oxå??

m2b tog tag i sin mor i lördags oxå... pratade ut lite grann.. verkar som om dom vill vara med och planera ändå nu.. så förhoppningsvis löser sig allt till slut :)

• ninni7805

måste bara "skryta" lite: vi har precis kommit in från ett joggingpass :) sååå trött nu.. så nu vankas det te och macka innan sängdags..
    känns faktiskt att det går bättre o bättre med löpningen! kan ta ut stegen mer och det går snabbare :) stolt ;)

• ninni7805

majbruttan:
    jojomensan... vi gav oss ut kvart i 12 igårkväll.. m2b hade ju suttit o jobbat fram tills dess och inte hunnit innan dess.. men stönig som jag är så gav vi oss ut ändå :) men ohhh va skönt jag somnade!
    hoppas du mår bättre imorgon så du kan få njuta av resan! ska hålla tummarna för dig :)

princess:
    stackare som är förkyld!!

lindha:
    stackare du me!!! hoppas du mår bättre idag!
    tyckte buffe-förslaget lät perfekt! vi ska ha nästan samma upplägg, men har bytt ut laxen eftersom m2b inte äter det ;) tänkte ringa henne snart så vi får ett pris av henne.. tänkte även kolla om hon hyr ut serveringspersonal och vad det skulle gå på i så fall.. pengarna bara hopar sig :(

yrvädret:
    ja när blir det after work?????????

• ninni7805

jag är här

har precis räknat ihop vad vigseln på aruba kommer gå på..... ca $780 inkl. allt..
    pillat lite i vår budget nu och den är uppe sammanlagt i 58000:- med resa, fickpengar, vigsel, lokal i sverige, mat i sverige... hmm allt utom dekorationer (tyo ljus och sånt).. har insett att det blir tufft att klara detta.. men det måste gå!
    vad ligger er budget på än så länge??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2