• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Eironora skulle ta 6400:- för att sy upp den klänningen som hag ville ha innan jag hittade den jag ska ha nu. Helt oki tycker jag.

• Lindha

Nu har vi träffat Ciprian. Honom ska vi ha! Jättetrevlig kille! Och snygg dessutom ;)

Så nu är det bara ringen kvar...

Vårbrud vet du vem jag ska träffa imorgon? Din kompis som bor här i Älvängen. :) Hon ska med oss och grilla. Visst är världen liten. :)

• Lindha

Han fotar oss innan vigseln, under vigseln och mingel utanför kyrkan. Vi får alla bilderna på CD + ca 20 förstoringar. För det får vi betala 3500:-. Billigt tycker jag. Eller?

• Lindha

Japp Sandra. Nej jag känner ingen av dom :)
    Förra veckan så var vi ett gäng mammor som träffades å gick till en lekplats. Det var några från Öppna förskolan, några grannar och en tjej från FL. Imorgon ska vi träffas igen och då ska vi grilla. Jag vet hur tråkigt det är att gå hemma och inte känna så många. Så idag när jag och Ebba var på BVC så frågade jag om hon visste några nyinflyttade "ensamma mammor" som ville lära känna lite nytt folk. Sen nu i em så hade "BVC-tanten" ringt och sa att Sandra var intresserad. Så då ringde jag upp henne. :)

• Lindha

Håll tummarna för att det blir lika underbart väder imorgon som det varit idag

• Lindha

Tack tjejer för att ni höll tummarna! :) Vi har haft det jättetrevligt ute i det fina vädret. Trevlig kompis du har Vårbrud. Vi har planer för dig ska du veta... ;) Hi hi!

• Lindha

Trollvinter jag följer gärna med och tränar imorgon! Ebba lägger sig ju ändå vid 19.30 och Johan är hemma hela dan så vi firar henne på dagen istället.

• Lindha

Nej nej inget sånt Vårbrud! Vi ska bara hjälpa din m2b att övertala dig att skaffa barn ;)

• Lindha

Vi har tänkt skaffa knodd nr 2 efter bröllopet. :) Jag började må illa i v 6 och mådde illa till typ v 18-20.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2