Göteborg (med omnejd) 2006 #2
dött här idag....
dött här idag....
vi vet hur dom ska se ut nu :) Ska försöka hinna köpa papper i helgen
vad fick du betala Princess? Är det för klänning, frakt och allt?
Ring henne Yrvädret, jag fick hennes privata mailadress
Jag sitter och pluggar. :( Trollvinter är ju sjuk så det blev inget tränande för min del heller. Vill ju ha bra betyg så jag får väl plugga lite ;)
Yrvädret: japp det är den mailadressen du fick av Princess.
Ja nu på tisdag är det prov. Är inte så orolig, men det hade ju suttit bra med ett MVG ;)
Mitt tips är att ta kontakt med Ciprian oxå. Han var verkligen jättetrevlig! Har redan fått vårat kontrakt. Snabbt jobbat! Och OM han mot förmodan skulle vara sjuk eller liknande så fixar han en annan fotograf till samma pris. Så vi behöver inte vara oroliga att stå utan. Känns skönt!
Ciprian fotar digitalt så vi får alla bilderna på DVD. Plus att vi valt 20 förstoringar framkallade.
Trollvinter har ni träffat honom? Vad är det ni vill ha? Vår första back-up plan var att ta bilderna någonstans inne på fars Hatt. Men vi var där med Ciprian i måndags och hittade inget riktigt bra ställe. Så nu är det sista reserv planen. :) Första back-up planen är att ta bilderna inne i kyrkan där vi ska vigas. Andra back-up planen är att ta bilderna inne i Kungälvs kyrka, men risken är att den är upptagen av bröllop.
Toaletttråden????
Ha ha ja jag hittade den oxå precis. :D
Godnatt tjejer, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min febriga lilla prinsessa. Hennes första födelsedag blev inte alls som vi tänkt oss. Stackarn!
För 1 år sen låg jag där på BB med en liten liten skatt bredvid mig... :D
God natt!