Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

princess_edition och alla ni andra nya i gruppen.

Försök kom med på hippan då kommer ni känna er ännu mer hemma i gruppen. Det är roligare när man har ett ansikte till namnet. Ni skall veta att vi bara tycker att det är roligt ju fler som vill vara med i tråden

• Vårbrud -06

maritim

självklart får du vara med!

Vilken turné vi kommer att få göra nästa år. Vi har pratat om att hälsa på varandra på varandras bröllop i kyrkan. =)

• Vårbrud -06

hej på er allesammans

Härligt att se att det är fler inne en fredagkväll som denna. Är gräsänka tills på tisdag, david är ute och reser som vanligt.

Jag har glömt att berätta att jag tittat på lokalen som vi har bokat. Vet inte om jag är så himla nöjd... vi kanske kan få tag på massor av björkris och ha inomhus, så man slipper se de tråkiga väggarna. Någon som vill skänka mig björkris?
    Fast kommer det inte se ut som att vi tar studenten då?

Ni som bor här runt Älvängen. Finns det inte någon annan bra lokal som vi kan vara i istället för starrkärrsbyggdegård? Har något tittat på sjövallen i Alafors? Den ser ju väldigt fin ut utanpå. Hur ser den ut inuti?

Nu börjar jag insé att det är på allvar. Det är ju inte många månaden kvar.. tänk så hinner jag inte få tag på någon klänning heller. Jag tänkte köpa en i januri, men det vet det 17 om jag lyckas med...

• Vårbrud -06

Här är jag. Har tråkigt hemma...ensamt utan david och alldeles tyst i huset. Är bakis sedan jag var på fest igår, inte van vid att dricka mängder med drinkar mm längre.. ush lite deppig.. kallt, mörkt och måndag imorgon. Nu sätter min vanliga jobbångest in, när jag vet att jag skall upp tidigt imorgon. Längtar till julledigheten.

Tack för tipsen Lindha!
    De har ju gula väggar och vinröda gardiner i bygdegården. Funderar på byta färgtema och ha vit, grönt och vinrött istället. Det passar bättre där inne..Fast jag vet verkligen inte hur jag skall kunna smycka den salen...inte kul..

• Vårbrud -06

princess

Tyvärr... jag har inte kommit så långt. Har nog tänkt ha vänner som fotar mm. Tror inte att vi kommer ha en fotograf. Caprian kanske har någon kompis som kör samma priser mm

• Vårbrud -06

Bra initiativ ninni
    Vi måste göra en slutgiltig lista för att vi skall vet vilka vi skall vänta på.
    I värsta fall vet alla att vi skall till la sombrita 18,30 om någon är riktigt sen.
    Är det någon som bokat bord ännu?

• Vårbrud -06

Lindha

Men jag kan ju inte med att fråga honom... hahaha pinsamt.

Jag ändrar nog färgtema, då kommer det passa lokalen mer. Får ha vinröda rosblad och murgröna
    Inbjudningskorten kan vara något med vinrött också. Om det är den rätta vinröda färgen kan det bli väldigt fint.

• Vårbrud -06

Föresten, brudar.

Sandra kanske följer med på tisdag. Det var min kompis som var hemma hos Lindha förra gången vi hade fika.

• Vårbrud -06

Lindha
    Om du skall gå ut med hunden en sväng, har du lust att säga till då så hakar jag på. Känner att jag skulle behöva liten nya luft, men det ser lite mistänkt ut om jag springer runt på gårdarna hahaha

• Vårbrud -06

Lindha
    Säg till lite innan bara om du inte är klar, annars kan jag komma bort 19.30. Härligt!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2