Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha

Du är verkligen inte ensam. Tror alla jag pratat med vet att vi skall gifta oss. Kommer inte att komma som en överraskning för någon heller. Jag har ju involverat många i sysslorna mm

Roligt att ni tyckte om bilderna...
    de försvinner som sagt va snart.

• Vårbrud -06

Mbe

Välkommen hit!

Ni andra som har så många kontakter med Finland mm. Vad äter ni på julbordet som är finskt? Morotslåda, kålrotslåda, finska kakor, stjärnkakorna med katrinplommon i?

• Vårbrud -06

princess

Får vi se mer bilder då? *vill se*

• Vårbrud -06

Martim

Hehehe va bra då har jag inte missat något. =) Vet inte om jag skall vara duktig och göra egen morotslåda i år eller om jag skall försöka köpa i finska butiken. Jag vill ju inte vara utan helt...

• Vårbrud -06

ja självklart äter man det Martim! Jag har tagit med mig det till jobbet och alla tycker det är lika spännande varje gång.

Finns det ingen tråd eller ett litet sällskap för de som vill lära sig mer om finland, kulturen och maten? Där vill jag vara med!!

• Vårbrud -06

Jag är halvfinsk, min mamma är från Finland så vi har också lite traditioner. Pratar dock inte finska vilket jag är sååå grymt besviken över...

• Vårbrud -06

Godmorgon alla vänner!
    Idag är det äntligen fredag.... har längtat så. Tänkte gå lite tidigare från jobbet och köpa lite julklappar i stan. Fast det kommer nog sluta med att jag köper något till mig själv. =)

• Vårbrud -06

Då måste jag också gjort något fel princess. Jag tittar in lite då och då, men ingen har skrivit något. Tror bara att det är så otroligt mycket inför julen. Jag julbakade igår. Bröd, Wienernougat och köttfärspaj. mums

• Vårbrud -06

Princess
    Ni har verkligen otur när det gäller ert bröllop. Kan inte förstå varför era släktingar är så missunnsamma. kan de inte bara gå på ert bröllop och känna glädje för er.... lycka till!

• Vårbrud -06

Hej tjejer.

Har ni lust att hjälpa en kompis på mitt jobb? Han band vill spela på hultsfred. Ni får gärna gå in och rösta på hans band.

rösta på Sound of a revolution på www.snarthultsfredsfestival.net/onska.php det är bara att leta upp dem i listan där!

Tryck på ctr + f och skriv in Sound of. Då behöver ni inte leta så mycket.

Tack på förhand!

• Vårbrud -06

Verkligen, ni kan tänka er att jag har ögongodis på jobbet. Han sitter 4-5 meter ifrån mig

• Vårbrud -06

Pricess

Hahaha det hade varit något =)

• Vårbrud -06

Majbruttan

Jättefina skor. Ser riktigt lyxiga ut!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2