Inlägg från: princess_edition |Visa alla inlägg
  • princess_edition

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

hehe, joo vårbrud, ja har oxå funderat på dedär me namnlappar. e ju lite töntigt som du säger, men ja e så himla kass på namn, så d hade nog varit bra. inte för att d så lätt å hålla koll på alla ändå, men... kanske blir lite lättare så. va säger ni andra? e d för töntigt?

• princess_edition

trollvinter: oj, va du verkar stå i! själv har jag inte gjort mycket mer än å ätit i helgen känns det som. i lördags va vi på middag hos sambons föräldrar, tillsammans me massa andra gäster. å igår va ja hemma hos mina föräldrar och åt middag och hämtade mina julgrejer. idag är det skola igen. får ut en hemtenta senare i eftermiddag, så d blir väl d ja kommer få sitta me resten av veckan sen.

• princess_edition

maritim och torvan: ja e oxå ny i gruppen, så vi e allt nåra stycken nya.

kan vi inte göra namnskyltar både me internetnamnet å det riktiga namnet? antingen kan man ju göra sånna man ställer vid sin plats på bordet eller sånna man har på sig. behövs ju bara en pappersbit och en säkerhetsnål isf.

• princess_edition

maritim: jag känner inte heller någon... men vänta bara till tisdag kväll, då kommer vi känna massa fler!

• princess_edition

princessdiamond: japp, d stämmer =)

• princess_edition

princessdiamond: hur många år e du?

• princess_edition

princessdiamond: *ler* ja, ibland händer det mycket under ett år. va jobbar du me? ja pluggar till lärare (tidigare åldrar), om du skulle ha undgått det. känns ibland som att man skriver samma sak typ 10ggr på detta stället

• princess_edition

hehe, ok. vet du vilka åldrar hon har?

• princess_edition

*skrattar* jag menade vilka åldrar hon undervisar?

• princess_edition

är det någon mer än jag som haft problem att komma in här på BT? både igår å idag försökte ja massa gånger, men går inte på vanliga sättet. va tvungen att gå in via en länk från google, då funka d. konstigt..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2