Göteborg (med omnejd) 2006 #2
mm, verkar ju uppenbarligen så. usch, va ja inte alls borde sitta här. fick ut hemtena igår som sagt å ja har inte ens börjat än... *sucka* ja vill inte...
mm, verkar ju uppenbarligen så. usch, va ja inte alls borde sitta här. fick ut hemtena igår som sagt å ja har inte ens börjat än... *sucka* ja vill inte...
inte ja heller. usch, ja e jättenervös. känns nästan som man ska ut på dejt
hehe, bra det! varifrån åker du?
säger som alla andra: tack för en trevlig kväll! synd att man bara kunde prata me de närmast en... men ni som satt vid min ände va trevliga iaf! inga konstiga gangsters som överföll en. eller hur maritim?!
nu har ja suttit hela dan sen ja kom hem från skolan me min hemtenta. *känner mig stolt*. har inte skrivit så mycket än, men läst in mig en hel del. så det blir nog bra dethär, bara ja lyckas hålla mig borta härifrån på dagarna
låter jättebra me bastukväll maritim! snällt av dig att bjuda in alla oss! var bor du någonstans?
princessdiamond: tråkigt att höra att det ska va så mkt problem för dig! att glida ifrån kompisar e inge kul alls! i princip alla av mina kompisar från skoltiden som e kvar i gbg (vilket inte e många) känner ja att ja har glidit ifrån. vet inte om det beror på att jag är den enda av dem som flyttat "hemifrån", men det har säkert en del i det hela iaf.
du, jobbade i kärra sa du. bor du där oxå? anledningen till att ja e så nyfiken e att ja växte upp där. mina föräldrar bor fortfarande kvar.
princessdiamond: jaha, då fattade ja fel. har du bott i kärra länge?
maritim: första helgen i februari låter bra tycker ja! vet ju inte vart du bor, men antar att iaf en del kommer få en bit och åka, så då är det ju bra om man har lite mer tid på sig och inte behöver oroa sig för att man ska upp tidigt dan efter och så.
sitter å funderar på datum för bröllopet. kan man gifta sig på midsommarafton, eller är det midsommardagen som gäller, eftersom den är på en lördag? eller är midsommarafton kanske tom på en lördag 2007, eftersom den e på en fredag 2006? å ligger det alltid kring samma datum? ja e inte så bra på sånthär...
charleston: tack för all info! *känner mig upplyst* är ju fortfarande mer än ett och ett halvt år kvar, så man kan ju alltid hoppas! men måste diskutera det hela me min blivande först. e inte så himla viktigt för mig att det blir då, tyckte bara att det kunde vara fint. jag skulle gärna ha vilda blommor i kyrkan också, så det passar ju bra tycker ja. fast nu när ja tänker efter brukar d väl inte finnas så himla mycket vilda blommor vid den tiden. typ bara hundkex å nåt mer. inte så fint ju.
princessdiamond: personligen tyckte jag inte så mycket om den klänningen. tyckte inte om kontrasten mellan det blå och det vita. men alla har vi ju olika smak.
moriawe: blev just tipsad om råda kyrka, då min sambo nu kommit på att han vill gifta sig nära naturen å gärna vid en sjö. är det fint där? grönt runt omkring och så? ingen stor väg i närheten? sjön va tydligen en bit bort, men e d så man kan se den? typ promenadavstånd?