• maritim

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Jag ska försöka komma på hippan (är det någons möhippa?) Har egentligen föräldramöte på dagsi men det ser kanske ut som om farmor kan vara barnvakt och min sambo går istället för mig. Jag meddelar i morgon (hoppas det inte är försent)

• maritim

MiNik; ja, du får jättegärna maila bilder, det vore snällt. Gunilla lovade att vi skulle ses diskret, försöka få in det när hon inte jobbar(farbror fru alltså :)

Princessdiamond;
    Jättebra, jag får veta imorgon.

• maritim

MiNik; Kyrkan var vi in till i somras, men jag ska kika på bilderna Thanks!!
    Hur ska ni göra med fotografering, hörde med Bohmans som ofta tagit ute på ön, men deras fotograf hade tydligen dött så vi bokade älvfoto

• maritim

Vad bra att ha kompisar som kan fixa det, vi fick en chock när vi såg priserna för fotografering men det är väl bara att bita ihop och se glad ut .)

• maritim

Neee. Har du fixat klänning ännu?

• maritim

Nu ska jag hoppa in i bastun, ha en forstatt trevlig fredagkväll alla nattsuddande brudar :)

• maritim

Hej allihopa nu har jag fixat barnvakt och hänger gärna med på tisdag. Bläddrar bland gamla inlägg men hittar inget där det står var vi ska mötas. Steinbrenner och nyberg på järntorget nämndes, är det där vi ska ses och isåfall vilken tid?

MiNik;
    skojar du?:) är du min tvillingsyster som jag inte visste jag hade :). Har ni en bröllopssida man kan glutta på ? :)
    Jag har inte börjat kika på klänningar ännu, har ännu fem kilo att gå ned efter min senaste graviditet så jag tänkte vänta til de är borta och sen åka på turne mellan butikerna. Har sett en klänning på Svahns hemsida som jag tyckte var snygg

• maritim

Hej igen
    Har kopierat listan och lagt till mig där. Jag tog listan från ett av inläggen, är inte helt säker på om det är den senaste, det finns så måååånga inlägg :)

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe
    maritim

• maritim

MiNik; Vad trevligt vi har samma höjd över havet också :) Är en fejkblondin och egentligen brunett :)
    Ja, tanken var ju att även vi skulle hålla bröllopsplanerna hemliga men det sket sig, jag har så svårt att hålla sånt hemligt även om jag vill.

• maritim

Oftast, det går bra att uggla uppe på helgerna då sambon ta barnen på morgonen och jag får sova. Så tar jag nattmatningarna av den lille.Himla pusslande när man har småttingar :) Har du barn?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2