Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Tjejer, vilka psalmer ska ni ha under vigseln? Tycker det är jättesvårt!
Tjejer, vilka psalmer ska ni ha under vigseln? Tycker det är jättesvårt!
Kom precis hem. Har varit hos svärfar och firat honom på Fars dag och sen har vi varit på simskolan med Ebba. Nu ska vi fortsätta möblera om :)
Har varit inne på resaurangguiden och kollat lite restauranger. Vi bestämde väl Linnéstan? Här kommer några förslag... Gillestugan, Hemma hos, La Sombrita, Knossos, Paros, Vin o pasta.... :)
Jag har bara varit på Knossos aldrig på någon av dom andra. Tyckte bara priserna verkade oki och att det fanns något jag åt ;) Hi hi!
Jag äter inte fisk!!! :)
Men grekiskt är mums! Tror att Paros var billigare än Knossos... men vet inte hur det är där.
Men på sjöbaren hade dom ju bara fisk. Och musslor å sånt äckligt! Bläää!
Jodå räkor och kräftor äter jag. Men vitlöksgratinerad havskräfta till dagspris låter dyrt men visst 300g räkor för 119:-. Men jag går ju hellre någon annanstans om jag får välja.
Här är en annan billig grekisk restaurang som ligger vid Sveaplan www.galini.se/dionysos/index.php
Vet inte om det är samma ägare som Galini, och dom har ju riktigt god mat!
Men självklart om alla andra vill ha fisk så visst, då går vi till Sjöbaren!
Märks att mina ögon går i kors va?! ;)
Varken jag eller Majbruttan vill ju äta fisk så Sjömagasinet och Sjöbaren funkar ju inte! Men om det inte var någon som var emot grekiskt så kan vi väl ta det? Eller?