Göteborg (med omnejd) 2006 #2
God morgon tjejer! Hittade nästan ingenting av det jag skulle ha i Ullared igår men ändå lyckades jag komma hem men 4 påsar. ;)
God morgon tjejer! Hittade nästan ingenting av det jag skulle ha i Ullared igår men ändå lyckades jag komma hem men 4 påsar. ;)
Princess och Trollvinter här kommer en länk till säckpipsblåsaren vi anlitat. Tror att dom skulle ha 1500:- för en säckpipa.
Bara jag som är vaken? Ska ni servera något tilltugg till champangen? Vad ska ni ha i såna fall?
Suck förlåt Princess Jag var nog inte riktigt vaken ;) Gör ett nytt försök
hem.passagen.se/maclowlife/
Åhh vad trött jag blir! Varför har killar noll koll vad det gäller inbjudningskort osv??? "Ja, det blir bra!" "Jamen vadå det här är ju jättefint!" Åhh jag blir tokig! Vill ha konkreta förslag på hur jag ska göra för att dom ska bli bra! :(
Ja Majbruttan jag funderar oxå på det... Vi skulle höras av igår angående den där fikan vi ska på nu idag. Men hon har inte hört av sig, och hon har inte svarat på mitt sms. Så hon kanske inte är hemma. :D
Till slut lyckades vi klistra in teckensnittet på rätt ställe. :) Blev kanonfint! Hoppas att det är oki att vi härmar er, tyckte att erat var så himla snyggt. Riktigt proffsigt! :)
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Ebba iväg på "Familjelivs-fika". :) Ha en bra dag tjejer!
Vilka är det som ska med på tisdag? Kanske läge att boka bord?
Så nu har jag och Majbruttan bestämt att vi går till La Sombrita. Så slipper vi hålla på och vela. ;) Hoppas att det är är oki?!
Vårbrud hur tar du dig hem? Kom ju på att vi är ju faktiskt grannar ;)
Jag som inte hittar i den delen av stan står mitt på Järntorget och ser vilsen ut ;)