Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Vårbrud jag sitter och pluggar just nu. Men ska ut men Moa sen när jag är klar. Är klar om 45min kanske... passar det?
Vårbrud jag sitter och pluggar just nu. Men ska ut men Moa sen när jag är klar. Är klar om 45min kanske... passar det?
Jodå Vårbrud jag hinner till 19.30. Fortsätter sen när jag kommer in igen. Ska vi synas här utanför?
Nästan -7 grader Brr... :D
2 olika :) Jag är Lindha och den andra Linda är en kompis till Princess som vi andra aldrig träffat.
Japp Princess det är bara att flytta hit. Finns hus här till salu ;)
Tack för promenaden Vårbrud! :D
Jag älskar snö! Om det inte varit för att jag är beroende av min mamma så hade jag gärna flyttat norr ut ;)
Yrvädret jag jag! Vill ha en till! :)
Nä ni blir ju faktiskt inte yngre Yrvädret. ;) Läste härom dagen att chansen att bli gravid minskar redan efter 30år.... Ta det inte på fel sätt nu!!! :)
Ebba var jätteplanerad! :D Vi försökte nog i ca 8 månader innan det funkade. Hoppas att det går snabbare nästa gång! ;)
Ha ha! Har du många syskon Yrvädret?
Ja jag får hålla tummarna för att min livmoder är mer "gästvänlig" den här gången. ;) Har jag (vi) riktigt tur så kanske jag ligger på BB om 1 år. Hi hi!
Känn dig inte utanför Princess! Du har ju några år kvar innan du börjar närma dig dom hemska 30... ;)