Göteborg (med omnejd) 2006 #2
trevlig fikastund
klart vi kan ha en afterwork ngn fredag!!! absolut! alltid kul med lite öl/vin ;)
princess:
dom har inte ngn hemsida möjligtvis??
trevlig fikastund
klart vi kan ha en afterwork ngn fredag!!! absolut! alltid kul med lite öl/vin ;)
princess:
dom har inte ngn hemsida möjligtvis??
majbruttan:
har kollar på bilderna på fotosidan.. hon du nämnde hade ju superfina bilder!! tycker absolut du ska ta kontakt med henne :)
tänkte lägga upp lite bilder jag me snart ;)
majbruttan:
så där ja nu är åldern rätt... nog för att jag känner mig som 105 ibland men kanske inte ska stå det ;)
men kan den tony bergh va samma som vi tror???? känner inte att hans bilder riktigt passar på den vi tror.......
syrran vill fresten att vi ska ta korten i början av november.......... ahhhhh, så det är bara att ligga i hårdträning så magen är i fint trim ;)
princess:
jag har oxå funderat lite på det där med att starta eget i bröllopsbranchen... kanske kan ta ett snack ngn dag om det..
hoppas att allt löser sig med mailet och allt som ligger bakom det!
majbruttan:
attans va lika nick vi hade då ;) hahahahaha
princess:
maila mig!!! nyfiken på ideen och du kanske inte vill ta det här så ngn kan sno den från dig ;)
kul med ny bil!! vi ska köpa en ny bil vi oxå så snart budgeten vill..
vi tänka plocka lite snäckor från stranden i Spanien i december, men vi kan alltid ta en snäcktur nu snart här i krokarna :) alltid kul med lite utflykter! vad sägs om ngn gång under nästa vecka??
princess:
låter kanon
princess:
åhh va kul!!! hoppas verkligen att klänningen blir som du hoppas! ett tips kan ju vara att dom skickar kort på den när den är klar men innan dom skickar hit den.. så att om det är ngt fel så kan dom fixa det med en gång... vet att vissa butiker där gör så. bara ett tips
Coco:
va kul att du köpt mönster och tyg!! vilken typ blir det på klänningen? nyfiken ju ;) ska du sy själv eller ska du lämna bort det till ngn annan?
vårbrud:
förstår att du vill ha klart när/var biten.. känns inte som om man kan göra så mkt mer om man inte har koll på just den biten.. lider med dig lite faktiskt! vet tyvärr inte ngn lokal där borta :( kan ju bara säga vart vi ska ha festen och det blir ju annexet till gräfsnäsgården i slottsskogen.. gillade det rejält faktiskt och det va billigt!
tjejer kolla in sidan:
www. dagensmuffin .se
riktigt smaskiga recept!! och det finns nyttiga recept oxå
lindha:
duktig du va stolt över dig ;)
jag har bara gjort mina situps och armhävningar idag........ inte sprungit... men får väl ta det imorgon ist ;)
majbruttan:
jag tror ni gör rätt i att ta den mindre lokalen.. tror inte att stadt skulle bli lika mysigt faktiskt.. och framför allt blir det mkt mkt mkt dyrare med stadt eftersom drickan ska va me oxå.. blir nog superbra med det mindre :)
ngn speciell präst ni tänkt er? ngn man vet?
princess:
vi kommer betala ca 1500:- för annexet.. tar med egen mat och dryck..