Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

ja, den e ju så jäkla bra gjord!

• Princessdiamond

jo.. det kan nog stämma :)

jadå, jag har allt haft mina drömmar om att gå på den skolan också :)

• Princessdiamond

nu verkar det inte som vi har ngn bestman längre... fy fan vad jag e trött på det här

• Princessdiamond

ett par som vi eg inte tänkt bjuda pga ekenomiska skäl, men även sociala blev ändå medbjudna.. vi känner båda att det klaffar bättre med dem och bestämde oss för att ta oss råd att bjuda dem ändå..

problemet e då att vår bestman har en del otalt med dem.. och han är tydligen väldigt långsynt och hemskt barnslig.. detta är väldigt gammalt, men han vägrar försöka.. tydligen hatar han dem så mkt..
    så nu ringde han och sa att han iaf inte kommer på festen.. han kunde tydligen inte svaea på om han ville va bestman och fotograf.. men vi kan inte räkna med det...

• Princessdiamond

det e svårt att förklara så här.. kan berätta mer på hippan.. dra ner stämningen lite ;)

• Princessdiamond

Hej alla mina älsklingar :D
    och alla nya också ;)

nu är jag ÄNTLIGEN här!!!
    internet la ner i söndags kväll!! har vägrat funka sedan dess.. det e eg inte fixat nu heller, men de har en nödlösning tills det blir ordentligt lagat :)

FATTA ATT JAG HAR HAFT ABSTINENS!!! :D
    gud vad jag har saknat att få prata med er!!

*omfamnar hela högen* :)

• Princessdiamond

kan vi nu skriva en ny lista på vilka som kommer??

• Princessdiamond

majbruttan
    lindha
    ninni
    trollvinter
    vårbrud
    yrvädret
    princess
    minik
    moriawe

linda
    jenny
    (kommer kanske)

• Princessdiamond

nu ska jag till jobbet om en halvtimma.. *suck*

jaja, här händer det grejor iaf..
    vi är ju som sagt utan bestman och fotograf.. och nu har vi inte heller någon präst.. igen *suck*
    vi ska nog inte gifta oss..

så nu tjejer behöver vi hjälp att hitta fotograf! helst en billig och gärna en som inriktar sig på digitala bilder..

• Princessdiamond

lindha

tar han digitalt??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2