Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

alla utan bestmannen har svarat ja än så länge..

ja, just det lindha, du har ju också gått klipp oc klistra ;)

• Princessdiamond

ninni

satt och kollade den för en stund sedan..
    och håller med om att många, de flesta, va vidriga.. men ett par stycken tyckte jag faktiskt om :)

har precis stått och fixat med min egen faktiskt.. testade kjolen ign för att se hur mkt för lång den va.. och det va ca 20 - 25 cm... så hur hon kan få det till att de sytt efter de mått jag skickade kan jag inte förstå.. men men
    jag kan inte bestämma mig.. funderar på att sälja den och beställa en ny.. antingen en likadan, eller en annan.. jag vet inte..

www.maggiesottero.com/catalog/window.php
    så här ska den se ut

cgi.ebay.com/WG0543-TRISTA-MILLY-BRIDAL-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30_W0QQitemZ8236135313QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem
    så här SER den ut (plus att den e ca 25 cm för lång)

www.sinceritybridal.com/eu_en/collection.php&totlines=-1&PHPSESSID=5b9f86fb7fcb8ee6ccc4935f4cc0bd8e
    den här är jag intresserad av (den första till vänster, nr 4066)

vad tycker ni tjejer..??
    om jag säljer den jag har behöver jag inte betala massa extra för att sy upp den..

• Princessdiamond

jag gillar båda lika mkt..
    jo det e dyrt att sy upp.. får nog räkna med en tusing eller så...
    och ni kan ju se på originalet och kopian att kjolen inte e så lik..

• Princessdiamond

den andra vill jag isf ha utan slär och rak i midjan, inte det där v-formade..

• Princessdiamond

nja, jag gillar originalkjolen och vill ha den så.. eller också helt slät...

• Princessdiamond

jag har ju ett par kompisar som jag överväger att fråga.. men som sagt.. kan inte bestämma mig..

• Princessdiamond

lindha... jo men du syr upp hos eironora va? åker ag tit och syr upp den och dessutom tar in lite i midjan får jag nog räkna med tusen spänn som sagt.. kanske mer.. och då är det helt plötsligt inte mkt jag tjänar på att ha köpt den hos cinderella...

• Princessdiamond

Charleston

då är den lagom lång till dig.. vill du köpa? ;)

• Princessdiamond

hur skall vi göra med namnskyltarna nu då? bordsskyltar eller en liten på tröjan?

yrvädret
    jupp, karusellen snurrar för fullt..
    jag LOVAR, är fullt medveten om att det kan bli fel igen.. men.. äh.. orkar inte riktigt förklara hela historien här och nu..
    sjunger du för oss ikväll nu då? :D

• Princessdiamond

linda och jenny kommer inte med ikväll..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2