• Skrutthumlan

BT-träff Stockholmsfruar del 1

Halloj!

Här är en tråd för oss nybliva fruar i Stockholmsområdet.

Vi är ju ett gäng som följts åt under 04/05 och ska väl förhoppningsvis göra det i fortsättningen också.

Kram
    Skrutt

• Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1
  • skratt-maja

Har ganska så fullt upp så jag hinner inte med fika imorogn onsdag. Men hoppas att ni adnra får trevligt

uppdaterar listan

Sep brud
    Popcorn
    Emilia?
    Emlu

• Emlu

Vi blir några stycken i alla fall, Hur dags ska vi ses? Jag kan redan vid 17, men Popcorn du slutar inte förrän 17.30 va? Ska vi ta Coffe house by george på Hamngatan?

• Sep brud

Vad trevligt, vi blir i alla fall några stycken! Tror ni att vi kan hitta ett nytt ställe, det brukar vara så mycket bilar i stan runt 17 tiden och jag kommer direkt från ett möte. Kanske någon som vet ett mysigt ställe som inte ligger precis mitt i???

• Emlu

Ska vi träffas runt Odenplan istället? Funkar det för alla, det ligger ett fik i närheten av Tranan, jag tror det är Coffe house by George det oxå.

Emma

• Popcorn

För mig spelar det egentligen ingen roll var vi är. Mitt huvudsakliga problem är dock som vanligt att hinna dit i tid, suck... Bestäm ni så hakar jag på så fort jag kommer loss från jobbet .

• Emilia

Kan inte följa med idag...

Nyss vaknat och så, ska få klart tackkorten idag är det tänkt.

//Emilia

• Sep brud

Jag har fastnat i ett urtrist intenmöte, jag kommer nog inte att hinna alls... Jag som verkligen hade sett fram emot att ses, typiskt.... Hoppas det blir en träff snart igen!!

• Emlu

Vad synd! Det blev lite många avhopp för att det ska bli ngt idag men men vi får väl träffas ngn annan kväll istället. Må gott!

//
    Emma

• Popcorn

Hmmm... då har jag ingen ursäkt för att smita från jobbet då... . Jag sitter med ett gigantiskt skattemål och jag visste från början att jag egentligen borde jobba kvar i kväll och nu blir det väl så i alla fall då, suck.

Vi får göra ett nytt försök senare .

• Emilia

Hur mår alla fruar så här när advent snart står runt hörnet och snön ligger vit på taken?

*kram*
    //Emilia

Svar på tråden BT-träff Stockholmsfruar del 1