BT-träff Stockholmsfruar del 1
Halloj!
Här är en tråd för oss nybliva fruar i Stockholmsområdet.
Vi är ju ett gäng som följts åt under 04/05 och ska väl förhoppningsvis göra det i fortsättningen också.
Kram
Skrutt
Halloj!
Här är en tråd för oss nybliva fruar i Stockholmsområdet.
Vi är ju ett gäng som följts åt under 04/05 och ska väl förhoppningsvis göra det i fortsättningen också.
Kram
Skrutt
Har ganska så fullt upp så jag hinner inte med fika imorogn onsdag. Men hoppas att ni adnra får trevligt
uppdaterar listan
Sep brud
Popcorn
Emilia?
Emlu
Vi blir några stycken i alla fall, Hur dags ska vi ses? Jag kan redan vid 17, men Popcorn du slutar inte förrän 17.30 va? Ska vi ta Coffe house by george på Hamngatan?
Vad trevligt, vi blir i alla fall några stycken! Tror ni att vi kan hitta ett nytt ställe, det brukar vara så mycket bilar i stan runt 17 tiden och jag kommer direkt från ett möte. Kanske någon som vet ett mysigt ställe som inte ligger precis mitt i???
Ska vi träffas runt Odenplan istället? Funkar det för alla, det ligger ett fik i närheten av Tranan, jag tror det är Coffe house by George det oxå.
Emma
För mig spelar det egentligen ingen roll var vi är. Mitt huvudsakliga problem är dock som vanligt att hinna dit i tid, suck... Bestäm ni så hakar jag på så fort jag kommer loss från jobbet .
Kan inte följa med idag...
Nyss vaknat och så, ska få klart tackkorten idag är det tänkt.
//Emilia
Jag har fastnat i ett urtrist intenmöte, jag kommer nog inte att hinna alls... Jag som verkligen hade sett fram emot att ses, typiskt.... Hoppas det blir en träff snart igen!!
Vad synd! Det blev lite många avhopp för att det ska bli ngt idag men men vi får väl träffas ngn annan kväll istället. Må gott!
//
Emma
Hmmm... då har jag ingen ursäkt för att smita från jobbet då... . Jag sitter med ett gigantiskt skattemål och jag visste från början att jag egentligen borde jobba kvar i kväll och nu blir det väl så i alla fall då, suck.
Vi får göra ett nytt försök senare .
Hur mår alla fruar så här när advent snart står runt hörnet och snön ligger vit på taken?
*kram*
//Emilia