• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Favoritglass:
    Portionsförpackat:
    GB Sandwich
    Cornetto Jordgubb
    88an

Halvlitersförpackning:
    Choklad med nötnogat (GB)
    Mangsorbet (SIA)

Bigpack
    Tresmak (GB)

Nu vet ni det

• hellokitty

ica i rutan:

då ska du prova dom jag käkar idag: Turkisk peppar fast mjuka! mums fillibabba!

Drea. Det kostar en för mig...

ica, sluta stressa! Får juh ont i magen!

• drea

Usch vad sugen jag blir...

Måste köpa frukt tror jag

• hellokitty

för att spinna på gammal konverstaion så dricker jag vääääldigt mycket vatten... säkert 3 liter om dagen... Därför jag kissar väldigt ofta. Vet inte om min chef är medveten om hur mycket vatten jag dricker eller om hon tycker jag maskar eftersom aja går på toa stup i kvarten.

• ica i rutan

Kitty: *ASG* Jasså du betalar med :o du? Men om du skulle byta käftis, skulle du fortsätta med samma valuta då..? :D:D:D:D Hahahahaha!!!!

Vaddå stressa, det är ju VIKTIGA saker!

Mina favvoportionsglassar:
    Magnum mandel
    GB Sandwich :D:D:D:D (såklart)
    Solero den gula

• drea

Ica:

Jag är spontan och älskar kyssar och uppmärksamhet från den jag älskar
    Jag är spontan och kan t o m lida för att göra andra tillfreds

Du då?

• ica i rutan

kitty:
    Jahaaa...så det FINNS människor som dricker så mycket? :? Hm...jag tycker ändå det verkar mysko. Det finns väl annat att tänka på och pyssla med här i livet än att dricka vatten tycker jag. :D:D:D

• drea

Jag borde dricka mer, men det är så krångligt att hämta vatten och gå på toa, så det får va för min del...

• hellokitty

Han har ibland sagt att vi borde dra ut alla mina tänder... skulle vara lättare med då!

Men tror inte att jag skulle betala så om jag var tvungen att byta.. Tror inte husbandet skulle uppskatta det!

Drea, ring honom och säg att du känner mig! SÅ blir det billigare! Han kommer svimma om han får höra att vi träffades på bt! Han orkar nämligen inte lyssna mer på mina historier om bt...
    Han brukar dock kallas för doktor mengele..... dudiduduuuu

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2