• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

vad är det för marabou du gillar bäst?

• ica i rutan

Hej flicks! :[

Klagan:
    Jag har en tröja som är lite sticksig idag. Dessutom ska det liksom vara en typ av angoratröja, men det blir nopprig direkt! Skitdrygt.

Klagan2:
    Jag är hungrig hela tiden idag! :[ Var hungrig som en varg kl 10 och är hungrig nu igen...åt lunch för en timme sen.

Cheers: Nää...usch vad jobbigt! :( Jag vet hur det är när man baaaaaaara bråkar och tjafsar om allt. Ibland är det bara så. Men jag kan väl hålla med Kitty lite om att det ju KAN vara så att ni är så uppstressade över hela grejen att ALLT blir fel..? Kanske vore läge att bryta vardagsmönstret och göra nåt annat, tex åka iväg nånstans? Antingen båda tillsammans eller en av er? Man får rätt bra distans till saker o ting om man får komma bort och "lufta" sig lite... :)
    När Husbandet kom hem från London var vi helt nykära i flera dagar!!! :D Fast...nu är det vardag igen. :D:D:D

• ica i rutan

:D Dagens tema: Klagomål & Favoritgodis. :D

• ica i rutan

Mitt favvogodis är såna där sura kastanjer! *mmmmm* Finns i fruktsmak (rosa, gula o orange) och så finns de med colasmak (bruna). Sen älskar jag choklad som är fylld med nåt kladdigt...gärna nougat eller nåt knaprigt! Tex Mars och Daim. :D
    Favvosnax: OSTBÅGAR utan tvekan!!! Fy faan, det vattnar sig i munnen... Hade jag fått välja bara en sak som jag skulle leva på i ett helt år hade det nog blivit ostbågar. :D:D:D:D Snart är det helg och då ska jag äta ostbögar! :D:D:D

• ica i rutan

Har ni lunch eller...? :o

• ica i rutan

Hehe... Ja Kitty du måste ju se till att välja de rätta objekten att snubbla över! :D *s* Då hade du ju kunnat utnyttja situationen också "Ooooh vad jag stukade min foooot! Kan du titta på den?" :p

Hihihihi!!!

• ica i rutan

*duktig på att dricka vatten idag*
    Klunk-klunk-klunk

• ica i rutan

Alltså, kan ni hjälpa mig att fatta detta:

Enligt Viktväktarna ska man dricka mycket vatten. Beroende på vikt ska man dricka mellan 1,8-2,5 liter/dag. Helt okej, det är jag med på och det är inget nytt... MEN! Det jag inte fattar är:
    1."vid träning när du svettas är det viktigt att dricka mycket vatten." Hmmm.... jag har hört att det ska till ungefär 1,5-2 liter vatten när man har tränat.
    2."kaffe och te är vätskedrivande. Se till att alltid dricka ett extra glas vatten för varje kopp kaffe/te du dricker"

Om vi säger att man ska dricka 2 liter/dag normalt sett, och att man kör ett hårt träningspass o därför ska försöka sätta i sig 1,5 liter till....och sen har man druckit 3 koppar kaffe under dagen. Då blir det 3*c:a 2,5dl (ett glas)= 0,75 liter TILL.

Vi hamnar ju för f**n på över FYRA LITER VATTEN PÅ EN DAG!!!! :o Det kan de väl ändå inte mena att man ska lyckas med??? Det blir ju till att sitta på toa hela dagarna och hinka i sig vatten under tiden.

*förvirrad*

• ica i rutan

Men hallå...var ÄR ni???

Cheeeeeeeeeeeeeeeeeers??? 8)
    Kiiiiiiiiittyyyyyyyyyy??? :o
    dreeeeeeeeeaaaaaaaaaaa??? :p

• Hej baberiba

hellokitty

Jag gillar mjölkchokladen bäst men schweizernöt är oxå supergott....mjam mjam....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2