• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

snarare på knäna.... Helt död bara efter uppvärmningen.....ingen tå!!!

Jippi!!!! Jag vann!! Får jag gå på behandling här i stockholm eller måste jag åka ner till småland för att få den?

• Hej baberiba

Kitty

Jaja vill du inte åka till Småland för behandling och för att träffa mig så får du väl gå i Sthlm då....:( snyft......

Men om du är för höga krav så går priset till ica....:D

• hellokitty

Jag åker till småland!! När går nästa tåg?

• Hej baberiba

Nästa tåg går 16:20 och då är du i Alvesta 19:27....:D:D:D jag hämtar dig....:D

Då måste jag hem och baka frallor...:D:D:D de är slut i frysen...:( se vad jag gör mkt för bara dig kitty!!..:D

• hellokitty

Hoppar man av i alvesta om man ska till dig?

Då kanske jag stannar där nästa gång jag åker och hälsar på mina päron i skåne!

• Hej baberiba

Ja man hoppar av i Alvesta för att komma till mig....:D sen tar det ca 30min med bil hem till mig......då kan du sova över så kan vi ha kul......:D

Har du päronen i Skåne? jag trodde de bodde i Sthlm?

• hellokitty

nej.... dom bor i skåne...

kan vi ha pyjamasparty då?

Jag måste joppa sista halvtimmen!

Vi får höras imorgon istället. jag har inte tillgång till dator förrän senare imorgon så du vet!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAM

• Hej baberiba

Vill du pyjamaparty....:D:D:D om du vill så kan vi ha det....:p annars kunde vi gå ut på ngn pub....:D "hick"...:D:D:D

Nä måste du joppa.....:(

Varför är du inte vid ngn dator imorgon på morronen?...

• Hej baberiba

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

• drea

Oj ingen inne här idag??

Hallå!

(eko) Hallå!

Oj då lite dött....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2