• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

ooohhhh.... nasa...?

det låter spännande......

en timme kvar sedan är det hellokittyfiller för hela slanten!!

• Hej baberiba

Floorfillerkitty.....:D:D:D:D:D

Hinner du hem till Floorfiller? det börjar 19:30......när börjar dansen för dig? blir det den svårare dansen idag?

• hellokitty

Jag har slutat gnaga på mina naglar så nu är de så långa och vackra..... nylackerade också...

Men biter ibland på skinnet aja baja

jag tror drea ska försöka få fast någon brottsling på skolan som planerar att mörda statsministern...

• hellokitty

hinner inte hem till floorfiller men kommer att få se många som dansar idag! Dansen är 18.30 till 20.00 men skyndar hem så jag hinner se CSI!!

Så blir inte svåra dansen.. Den börjar ju inte förrän 20...

• Hej baberiba

Jag har också nylackerade naglar...men de är korta just nu men jag brukar ha långa naglar. Har superbra naglar som är hårda och hållbara...:D

Vilka fina naglar kitty....;)

• Hej baberiba

synd att du missar FF men CSI är bra ! ska jag också se på....:D sen kan jag inte bestämma mig om jag ska se på Fredrik & Filip vid 22 på femman eller om det blir tv3 vid 22....något program under cover....tänkte se om drea är med....*ASG*:D:D:D:D

• Hej baberiba

drea kanske smygtittar på 18-åringarna när hon joppar under cover....8)

• Hej baberiba

1:a pos. plie andra pos. plie steg steg hopp..........:D dansar jag fiiint?..:D

• hellokitty

klapp klapp klapp. Du är såååå duktig cheers!!

Jag kommer nog kolla på fred och fil om jag inte somnar....vilket jag alltid brukar göra... Börjar bli gammal juh!

Bakar ica fortfarande?!? Måste ju ha gjort miljontals skorpor nu....

• Hej baberiba

Jaaaa hon har nog tänkt att skicka lite till oss....mums...slurp...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2