• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Jag får väl ta på mig mina parkas jacka - den är varm och go...:D:D:D

• hellokitty

Har ni inte heller någon värme?

Våra element är iskalla........ och det är typ 8 grader ute....

• Hej baberiba

Det är bara jag som flyser....:D vet inte om jag håller på att få feber...:( för imorse så svettades jag under täcket....

• drea

Ja, det får nog bli bara en middag, det är ju precis innan löning så det är ju egentligen ganska dumt att fira då... (Själv fyller jag år den 24 feb, så jag vet att det inte är så kul... man har aldirg råd att bjuda på nåt )

Här är det också kallt! Min näsa är röd

Nu har jag lektion igen! (suck!)

• Hej baberiba

drea

Du får jogga till lektionen !!...:D:D:D

• hellokitty

drea,

du kanske skulle sätta på dig lite mer kläder som vi andra och skippa den kortkorta och det urringade linnet så kanske du inte skulle frysa!

cheers,
    du får hålla dig varm nu för du måste leka med mig på bt och inte ligga och vara sjuk.... Jag faxar över halva filten!!

ica,
    bakar du fortfarande?

• hellokitty

det är så kallt här så min snickers är iskall och stenhård... tycker ju om när dom är krämiga och mjuka.....

• Hej baberiba

åhhhh vilken varm och skön filt...:D tack kitty..:D:D:D har faktiskt dator hemma så jag kan BT:a där....:D

• Hej baberiba

X i taket !! bakar ica?....:D:D:D vad bakar hon?...:D

• Hej baberiba

Ja drea spring inte runt i kort kort och linne inte konstigt att du fryser !!...brrr.....brrr.....gagagagaga.......:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2