• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

kitty

jag åt precis en chokladbill.....mums...slurp...:D

• Hej baberiba

Kitty

Akta dig för svamparna..:D

• Hej baberiba

Look I am talking to myself.....:D:D:D trallallalaaaaaa

• Hej baberiba

Äntligen funkar BT igen....:D Kitty jag flyser.....brrrrr.....bakar ica fortfarande......har hon fastnat i degen eller....:D

• Hej baberiba

talking to myself....bla bla bla.....

• hellokitty

dum.... mitt förra inlägg kom ju inte med.....

cheers, jag hittade klänningen på nätet på en sida där det står att märket säljs i sverige.... sedan är bara frågan om just den klänningen jag vill ha finns!

jag fryser inte längre..... vi har nu ett värmeelement under bordet.. mmmmmmmmm

• Hej baberiba

det är bara att skriva om kitty....:D

• Hej baberiba

Jag tror säkert att din klänning finns om de inte har den så kan de säkert beställa hem den till dig men var bara ute i god tid för jag har hört att det kan ta 12-16veckor att få hem en klänning....

• Hej baberiba

Känns som om jag sitter i en iglooo.....brrrr......gagagaga...skkkkkakkka tttttääääänddddderrrrr....brrrrr....

• hellokitty

ja ja... det är nog ingen brådis. karln har ju inte ens friat än!

åh...vad skönt med värmeelement....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2