• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

cheers,

ha ha ha ha ha!
    Jag håll på att klottra ner ett mail till roomservice.. Det står att man ska skicka in bilder, intressen antal kvm mm mm.
    Jag började med att beskriva rummen lite och så skulle jag spara mailet och vips! Så hade jag skickat det!!

Dom fattar säkert ingenting av mitt konstiga mail!!

Blev det något på ikea då? Har du hört något från dom andra?

• drea

TJena brudar!
    Jag har lektion om en stund, men jag måste bara få hälsa på er!

Axel och jag firar 6 år på lördag, nån som har något förslag på vad man kan göra eller köpa i present?

• hellokitty

Hej drea!! Det var längesedan!!

hmm.....kanske gå ut och käka på Restaurangen...? svårt med present när man inte känner personen i fråga...

• hellokitty

cheers,

fick du ihop dom där sista slantarna i fredags?

• Hej baberiba

kitty

Såg du Floorfiller igår?....Akira åkte ut...:D:D:D

Vi shoppade persienner, hissgardin, lampor till fönsterna, två randiga avlånga sköna kuddar till sofforna vid TV:n, servetter och ljus. Köpte också en låda till brudklänningen....hoppas nu bara att klänningen går i......:D

• Hej baberiba

kitty

När klockan var 15:30 så fattades fortf. 1200:- men då rinde jag en kund jag känner väl och sa att han måste rädda mig och min vecka....och så shoppade han loss för 3000:- gulle han....:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Det var längesedan.....åh är det så du ser ut :p.....:D

• Hej baberiba

Var är ica var är ica...trallaaaa...:D:D:D

• hellokitty

Jag lyckas alltid missa floorfiller.....
    Vi var ute och käkade thaimat.. mjam mjam! När vi kom hem somnade jag som en stock men väcktes senare av att karln försökte få in min bettskena i munnen!
    Det låter som naglar mot griffeltavla när jag gnisslar tänder och han höll på att få panik!
    Skönt att Akira äntligen åkte ut!!!!!!! Hur gick det med baletten för alla?

• hellokitty

hmm...om man vill kolla budget och liknande här på bt...måste man byta nick då och fylla i att man ska gifta sig... kan man inte få behålla gamla nicket?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2