• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

var det inte gott med cheesburgare? du skrev ju blä....:D

Ska du svika mig idag....snyft...:( gå hem tidigt....:( lämna champagne kvar till mig så jag har ngt kul att roa mig med...:D

Jag fick mail av drea på FM, ska svara henne......jag tror hon är på Universitetet och pluggar......

• Hej baberiba

ica har jag inte hört av alls.......

• hellokitty

har skickat mail till ica. Får se om hon svarar.......

jag lämnar skumpan och jordgubbarna så får du väl bjuda dom som tittar in här!

Vad händer i helgen?

• Hej baberiba

inte mycket....:D

ska träffa min brorsdotter imorgon hon är 14år....Hon vill kolla på mina brudsaker....:D och alla kort....:D

husbandet ska måla väggarna inne i garaget och sen sätta upp hyllor...:D joppa på..:D han såg Roomservice på TV:n och fick inspiration....hahahahahaha :D:D:D:D

Jaaa lämna jordgopparna är och skumpan...så kan jag partaja på allt själv...mums....slurp.....:D:D:D

• Hej baberiba

Jag vill åka till IKEA oxå.....men husbandet vill inte detta.....:( tråkmåns....:( jag kommer att vinna denna battlen....:D:D:D:D så det blir nog IKEA på söndag....:D

• hellokitty

Det är bra, tjejen! Om du tar till steppen på battlen så kommer du definitivt vinna!!!!

Har funderat på att anmäla oss till roomservice. Dom får själva välja om dom vill göra om på landet eller i stan. och dessutom vilket rum också för vi måste ändå göra om allt!

• hellokitty

hörrö... jag är inne på roomservices sida och tönker anmäla oss! Tror du husbandet blir sur då?

• Hej baberiba

Nä det blir han inte vad häftigt!! anmäl er nu....:D:D:D vad kul att få besök av dem? :D:D de är så kuul grabbarna....;D

Jag ska ta till steppen med lite balettinslag så vinner jag....:D

• Hej baberiba

Morrn girls,

Jag vann battlen i söndags....vi åkte nämligen till IEA.....:D:D:D och Akira åkte ut igår....yippi...:D:D:D:D hoppas Nathalie klarar sig ikväll nu...:D

Hoppa alla är pigga och glada idag?..:D

• Hej baberiba

Kitty

Har du anmält er till Roomservice?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2