• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

mjam mjam... ska gå och äta schnitzel idag!

• Hej baberiba

Schnitxel e´inte gott.....:D :D:D

Jag simmar ser du inte det?....8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)

• hellokitty

jo, schnitzel är gott! Med österrikisk potatissallad och en staropramen till. mumsfillibabba!

• Hej baberiba

är det du och husbandet som ska ut och äta?

• hellokitty

ja, jag sa till honom igår att vi behöver lite mer qualitytime... Det har ju varit så mycket på senaste tiden så han bjöd ut mig på middag ikväll!! Iofs ett av våra stammishak men ändå skönt att det bara är vi två.....

Lycka till ikväll nu, cheers!

• ica i rutan

*ASG* Alltså....Cheers, har du fått nippran helt nu för att du skulle ha danslektioner ikväll..? Dina gula fula simglasögongubbar sticker ju i ögonen! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Sluta genast...jag håller med kitty, pissmyror ser de ut som. *asg* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:[:D:D:D:D:D:D:D:D

Jellokitty (haha roligt namn) :D
    *asg* *asg* Japp, jag hade svampföredrag inatt. HAHAHAHAHA!!! Jag har ju sagt det, jag har haft skiten ett par gånger... :( Men det är flera år sen nu, hoppas det aldrig, aldrig mer kommer tillbaka. För då tar jag till yoggin! :D Hehehe...tror ni svamparna blir glada om de får blåbärsyoggi?

• ica i rutan

För h**vete... det tar ju evigheter att scrolla ner alla de där pissmyrorna... :[ Hahahaha! Gröna gubbarnas tråd my ass! *S*

Nu har jag haft två kunder hemma. Det tar en stund att plocka undan alla attiraljer och putsa speglarna för nästa kund... :D:D:D:D Hahaha...det här kan bli hur roligt-galet som helst ju! :D

Hursomhelst, nu är jag skithungrig! Det tar på krafterna... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hahahahaha!!! Nu såg jag... han ser ju för f*n ut som ett blåbär!!!!

• ica i rutan

Åååh, vad fin sidan är...tror ni vi har den färggrannaste tråden på BT..? :?

• ica i rutan

Kul att jag är helt home alone här inne när jag väl får tid att sitta här... :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Aaaare you lonesoooooome toniiiiiiiight...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2