• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Hm, I don't get it? Du suktar efter lammkött men är tillsammans med nån gammal bäver, som i sin tur också hellre vill ha lamm?

Många djur blir det...
    Nu tar jag lunch, ska äta fisk, ett annat djur...

• Hej baberiba

hellokitty

i Floorfiller så ska alla dansa klassisk balett i par. Stackars Nathalie som har Akira.....det sa tom Annelie och Hans. Din polare Maggan är uttagen till en av de tre bästa så de får extra träning av Annelie och Hans.

Floorfiller är inte ikväll....:( det går en timme imorogn istället.

• Hej baberiba

Men skulle inte kunderna komma igår? när husbandet inte var hemma....:D:D:D *asg* :D:D:D

• Hej baberiba

Vad ni slemmar idag.....urghhhh......:D:D:D

• hellokitty

Åh, vad kul! Då ska jag kolla floorfiller imorgon! Ja, vi slemmar idag men tur att man har ben så det inte blir snigelspår!

Drea, skulle aldrig dejta en 18-åring! Uuuurkkk! Men man kan ju alltid titta lite.....

• Hej baberiba

hellokitty

Jaaaa du måste verkligen kolla imorgon på Floorfiller....Hoppas nu att Akira skärper sig så att inte Nathalie åker ut.....på söndag.....

• Hej baberiba

Puh ska hålla i två danslektioner ikväll...puh....hjälp....Min kompis ringde som håller i danslektionerna och säger att hon är sjuk och om jag kan vikariera för henne....ojojoj jag vet inte vad de gör för dans och så......men jag sa JA och hoppas att det går bra........:D det är barn första gruppen 10bast och andra gruppen 13-14.......:D jag kommer att vara minstingen........:D de är säkerligen längre än mig.....:D

• hellokitty

cheers,

Oj, vad kul!! Hoppas det går bra då ikväll!! Du får väl lägga in lite stepp också!
    steppelisteppelisteppelisteppelistepp!

• hellokitty

brukar ni ha matlåda med er eller äter ni ute?

• ica i rutan

drea:
    *ASG* *ASG* hahahahaha!!! :D:D:D:D Du fick nog med hela faunan där.... :D:D:D

Nu har jag plockat undan och dammsugit... *phu* Då var det badrummet och torka golven kvar... Fan vad drygt det är att städa, men man är så jä*la nöjd när det är klart! :D

Cheers
    Husbandet kommer inte förrän sent ikväll så jag hinner nog avverka de där kunderna innan. :D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2