• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Hahaha! Nu fattar ni kanske varför jag är en sån sjusovare... :D:D:D:D:D:D Jag kommer ju för sjutton inte i säng! *avslöjar mig själv* Hihihi... Sjusovare och sjutton... :D många sjuor blir det. Man kan slå en sjua också... det är nästan som fast från andra hållet, liksom. *ASG*

Jag är nog lite knas-trött, tror jag... *fniss* ica, gå och lägg dig BUMS!!! Fast...det är så tomt i sängen. Saknar mitt husband. :(

*asg* Tänk om man hade haft ett helt husband i sängen?!!!? Alltså, en orkester med instrument o allt som spelade fullt ös... Hahahahahaha! Ser det framför mig. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

GODNATT! *s*
    /den outtröttlige (skitungen)

• Hej baberiba

Morrn girls....

8) är här !

• ica i rutan

*vaken men rufsig* är här...men bara tills just nu. Ska käka frulle, städa och göra mig iordning. :D

• Hej baberiba

ica

Ja bäst du rycker upp dig och städar och fixar till dig för husbandet kommer hem idag....:D

• hellokitty

* loggar in*

...inte riktigt vaken än....

• hellokitty

Cheers, ang. ditt mail igår så dansade jag inte i måndags.... Var ju hos veterinären!

Annars ska jag dansa måndagar men vet fortfarande inte om jag ska ta svåra klassen.... Men husbandet har iaf sagt att han hämtar mig efteråt isåfall för det blir så sent och han är orolig över att en liten flicka som jag går ensam ute om kvällarna.... Muoaaahahahahaha

• Hej baberiba

hellokitty

Jag ser att du är trött....:D har du inte fått sova inatt för husbandet?:D:D:D:D

Såg du Floorfiller?

• hellokitty

ica,

Men ika i rutan stavade väl med K? Ika Nord...eller?

• Hej baberiba

Hellokitty

Vad bra att han hämtar dig om du väljer den svårare klassen.

Är det långt till dansstudion?

• hellokitty

cheers,

husbandet var ju på "kurs" igår....och jag ville inte vara ensam hemma, städtanten kanske spökar då...
    ...så jag satte mig snällt på lokala haket och pimplade öl tills desperata hemmafruarna började... För då visste jag att husbandet skulle komma rusande hem!
    Tror det är ölen som gör sig påmind idag........ så såg iaf inte floorfiller men läste att annelie och hans skulle vara där så jag får väl se det ikväll! är det någon klassisk dansare som är med?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2