• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Jaaa.....jag har inte ens tryckt shift 5 ggr....:D:D:D:D

• hellokitty

Hej, Nu har jag aktiverat mina tröga knappar men dom verkar itne vara så tröga ändå!

Det enda som händer är att det piper när man trycker ner antingen Ctrl eller Alt..

Nu ska jag bara avaktivera också....

• Hej baberiba

Kitty

Lycka till...:D

• hellokitty

Det var ju inget farligt!

Det är för människor som inte kan trycka på fler knappar samtidigt som ajg förstod det... Borde heta tröga människor istället för tröga tangenter...

...nä, nu var jag elak! Fy, kitty!!!

• hellokitty

....nu vill ni inte prata med mig längre....

Måste jag verkligen prata med mig själv...?

• hellokitty

Är det någon av er som har gått hos terapeut/psykolog/rådgivning någon gång?

• Hej baberiba

:D:D:D Look who is talking now....Hellokitty.....:D:D

• hellokitty

....hmm....kanske var lite känslig fråga.... Ni behöver inte svara på den....

• Hej baberiba

f-n läk.intyget är för gammalt måste fixa nytt till mig och husbandet inför adoptionen....inte det lättaste att fixa för husbandet jobbar inte i stan.....:( kan det bli mer krångligt......:( snyft....känns hopplöst nu och sen då den kursen oxå....puh....

• hellokitty

Yes, I'm talking to myself as usual.....

Vad göööör ni egentligen? Jobbar ni idag? Den går jag inte på!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2